Trans in Turkije

Nieuwsberichten
Veronica

Re: Trans in Turkije

Bericht door Veronica »

jessica schreef:sorry hoor Veronica... maar dit is echt off topic. Het gaat hier over de omstandigheid in Turkije en niet om een gevoel dat jij krijgt in Nl.. vindt het zelfs enigzins diacriminerend overkomen.. en dat terwijl er genoeg Turken in Nl zijn die hier een positieve bijdrage aan de samenleving bijdeagen.
Ik weet dat het off-topic is maar toch wil ik het even uitleggen wat ik ermee bedoelde.

Vroeger vond ik iedereen gelijk die mij ook gelijk vond en zo behandelde, maar in de laatste 5 jaar heb ik veel slechte dingen meegemaakt en het was helaas toch wel de turkse gemeenschap die wat ermee te maken had, van discriminatie dat ik een Oost-Europeaan ben en dus minder (ik zie daar geen link in), mishandeling ( mij in elkaar slaan omdat ik dus iets deed wat hun niet beviel) tot zelfs ergere dingen dan dat.

Ik heb zelf paar turkse vrienden dat wel, maar zelfs hun geven toe dat de meerderheid zo en zo is en niet anders.

Dus in mijn ogen ligt er gewoon een link tussen, ze gedragen zich in hun eigen land zo, en dat doen ze ook hier zonder zich aan te passen, en dat geldt voor de meeste dan.

Ik wilde niemand mee beledigen, het was eigenlijk een fout uitgelegde mening.
Afbeelding
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Sommige Nederlanders wier voorouders nog niet zo heel lang geleden hun vaderland achter zich hebben gelaten hebben zich inderdaad heel goed aangepast aan onze gecultiveerde autochtone potenrammers.
Elk land waar je gaat wonen heeft zijn eigen minderheid die alle ellende in de schoenen wordt geschoven. Elke goed functionerende overheid creëert zo'n binnenlandse vijand van het volk want je moet wel kunnen regeren. Met alle ogen continu op jou gericht lukt dat niet, daar heb je alleen maar last van.
Je wijst een minderheid als gezamenlijk vijand aan en dekt 'de tafel' met individualisme, zelfredzaamheid en polarisatie gerechten en het dualisme en de discriminatie zijn een feit. En de kok kan ongezien doorgaan met zijn misbaksels. Zo bedrijf je politiek. Het levert de overheid nog veel meer voordeel op maar dat laat ik terzijde, vind het al weer genoeg zo.

Liefs Daniéla
rachel

Bericht door rachel »

Het heeft niets met Turkije en islam te maken.
Transen zover ik weet in zuid Amerika en Turkije worden vaak vermoord door niet eerlijk te bekennen man geboren te zijn niet iedereen is er van ge dient helaas denken sommige transen of she males er anders over van elke man wel een she male eh not
Hopelijk komt dit niet verkeerd over maar heb er veel over gelezen sommige van hun zijn prostituees en er worden ook cis prostituees vermoord of afgeperst dus geef aub niet de Turken of islam de schuld
En trouwens in Turkije is zelfs een transseksueel op tv die actrice is zangeres vroeger zanger.
En er zullen ook heus transen gediscrimineerd worden maar dat schijnt hier ook te gebeuren
Overal zijn er wel mensen die problemen met ons hebben er zijn ook genoeg tata s die ook haten
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Rachel,

Ja, dit komt verkeerd over. Hoewel ik wel geloof dat je het nog goed bedoelt ook.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]