Wachtlijst VUMC

Anon20180501

Re: Wachtlijst VUMC

Bericht door Anon20180501 »

Het lijkt of de wachtlijst per minuut verandert, Sandra.
Mijn opmerking was dan ook sarcastisch bedoeld... ;)
J1nny

Bericht door J1nny »

Yep, 25-9-2012 / 18-6-2013
Mijn exacte wachttijd.

Wachttijd tot de intake (25-9-2012) was een dag of 5
Sandra

Bericht door Sandra »

Dank jullie wel.

Ik zal er maar op feesten, lijkt me beter dan vasten.
Wil nu toevallig even naar De Bonte Wever in Assen, even wat organiseren voor 26 oktober (Oktoberfest - Schürzenjäger).
De één houdt van gotic, dit is mijn smaak. Ben benieuwd of ik dan op meer kan proosten...

Liefs, Sandra.
Veronica

Bericht door Veronica »

Jinny schreef:Yep, 25-9-2012 / 18-6-2013
Mijn exacte wachttijd.

Wachttijd tot de intake (25-9-2012) was een dag of 5
5 dagen tot de intake? Dan is dat erg snel in jouw geval, ik moest bijna 3 maanden tot de intake wachten... :fpalm:

En zoals al eerder door mij gezegd, op 9-11-12 intake gesprek gehad en 1-08-13 de diagnostische gesprekken begonnen.

Maar ik denk dat het gewoon in het algemeen +\-10 maanden is, tijdens die informatie avond op 25 juni sprak ik met iemand die binnen 8 maanden de intake, diagnostische gesprekken en de RLE is begonnen.

Of het was een leugen of ik wil de waarheid niet weten, want dat kreeg diegene bij het VUMC voor elkaar. :o

Het was een MtF, ze leek rond de 40+ maar zei tegen mij 31 te zijn.

Maar goed, 10 maanden valt toch mee vergeleken met hoe het eerder is geweest. :)
Afbeelding
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Ik had de intake ook in vijf dagen kunnen hebben maar heb er zelf een weekje bijgedaan omdat de kinderen bij mij thuis waren die week. Ook ik heb gehoord tijdens het intake gesprek dat de wachtlijst 8 maanden was. Maar ik hou nog steeds gewoon rekening met een jaar, dan zal het uiteindelijk alleen maar meevallen.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Veronica

Bericht door Veronica »

Zeker weten, ik hield vorig jaar rekening met 15 á 18 maanden, dat waren de wahttijden toen maar het valt, als ik het nu zo zie erg mee in mijn geval.
Afbeelding
Venka

Bericht door Venka »

Veronica schreef:Zeker weten, ik hield vorig jaar rekening met 15 á 18 maanden, dat waren de wahttijden toen maar het valt, als ik het nu zo zie erg mee in mijn geval.
Dat kreeg ik ook te horen vorig jaar maar het is 12/13 maand geworden en heb volgende week maandag mijn 3e diagnostieke gesprek en tevens mijn psychologische testen.
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Aafke schreef:
Veronica schreef:Zeker weten, ik hield vorig jaar rekening met 15 á 18 maanden, dat waren de wahttijden toen maar het valt, als ik het nu zo zie erg mee in mijn geval.
Dat kreeg ik ook te horen vorig jaar maar het is 12/13 maand geworden en heb volgende week maandag mijn 3e diagnostieke gesprek en tevens mijn psychologische testen.
Heel veel succes Aafke... ik moet nog even wachten... :cry:
“good enough”
Venka

Bericht door Venka »

thegirlinme schreef:
Aafke schreef:
Heel veel succes Aafke... ik moet nog even wachten... :cry:
Als het mee zit en goed is dan is volgende week maandag mijn laatste gesprek als ik mijn psycholoog van het VU mag geloven want dan word ik daarna al in het team besproken.Zo niet dan heb ik nog wat gesprekken te gaan :o
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Zal ik ze een letter of recommendation sturen? :D
“good enough”