Mijn opmerking was dan ook sarcastisch bedoeld...
Wachtlijst VUMC
-
Anon20180501
Re: Wachtlijst VUMC
Het lijkt of de wachtlijst per minuut verandert, Sandra.
-
J1nny
Yep, 25-9-2012 / 18-6-2013
Mijn exacte wachttijd.
Wachttijd tot de intake (25-9-2012) was een dag of 5
Mijn exacte wachttijd.
-
Sandra
Dank jullie wel.
Ik zal er maar op feesten, lijkt me beter dan vasten.
Wil nu toevallig even naar De Bonte Wever in Assen, even wat organiseren voor 26 oktober (Oktoberfest - Schürzenjäger).
De één houdt van gotic, dit is mijn smaak. Ben benieuwd of ik dan op meer kan proosten...
Liefs, Sandra.
Ik zal er maar op feesten, lijkt me beter dan vasten.
Wil nu toevallig even naar De Bonte Wever in Assen, even wat organiseren voor 26 oktober (Oktoberfest - Schürzenjäger).
De één houdt van gotic, dit is mijn smaak. Ben benieuwd of ik dan op meer kan proosten...
Liefs, Sandra.
-
Veronica
5 dagen tot de intake? Dan is dat erg snel in jouw geval, ik moest bijna 3 maanden tot de intake wachten...Jinny schreef:Yep, 25-9-2012 / 18-6-2013
Mijn exacte wachttijd.
En zoals al eerder door mij gezegd, op 9-11-12 intake gesprek gehad en 1-08-13 de diagnostische gesprekken begonnen.
Maar ik denk dat het gewoon in het algemeen +\-10 maanden is, tijdens die informatie avond op 25 juni sprak ik met iemand die binnen 8 maanden de intake, diagnostische gesprekken en de RLE is begonnen.
Of het was een leugen of ik wil de waarheid niet weten, want dat kreeg diegene bij het VUMC voor elkaar.
Het was een MtF, ze leek rond de 40+ maar zei tegen mij 31 te zijn.
Maar goed, 10 maanden valt toch mee vergeleken met hoe het eerder is geweest.
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ik had de intake ook in vijf dagen kunnen hebben maar heb er zelf een weekje bijgedaan omdat de kinderen bij mij thuis waren die week. Ook ik heb gehoord tijdens het intake gesprek dat de wachtlijst 8 maanden was. Maar ik hou nog steeds gewoon rekening met een jaar, dan zal het uiteindelijk alleen maar meevallen.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Veronica
Zeker weten, ik hield vorig jaar rekening met 15 á 18 maanden, dat waren de wahttijden toen maar het valt, als ik het nu zo zie erg mee in mijn geval.
-
Venka
Dat kreeg ik ook te horen vorig jaar maar het is 12/13 maand geworden en heb volgende week maandag mijn 3e diagnostieke gesprek en tevens mijn psychologische testen.Veronica schreef:Zeker weten, ik hield vorig jaar rekening met 15 á 18 maanden, dat waren de wahttijden toen maar het valt, als ik het nu zo zie erg mee in mijn geval.
-
Freetouch
Heel veel succes Aafke... ik moet nog even wachten...Aafke schreef:Dat kreeg ik ook te horen vorig jaar maar het is 12/13 maand geworden en heb volgende week maandag mijn 3e diagnostieke gesprek en tevens mijn psychologische testen.Veronica schreef:Zeker weten, ik hield vorig jaar rekening met 15 á 18 maanden, dat waren de wahttijden toen maar het valt, als ik het nu zo zie erg mee in mijn geval.
“good enough”
-
Venka
Als het mee zit en goed is dan is volgende week maandag mijn laatste gesprek als ik mijn psycholoog van het VU mag geloven want dan word ik daarna al in het team besproken.Zo niet dan heb ik nog wat gesprekken te gaanthegirlinme schreef:Heel veel succes Aafke... ik moet nog even wachten...Aafke schreef:Dat kreeg ik ook te horen vorig jaar maar het is 12/13 maand geworden en heb volgende week maandag mijn 3e diagnostieke gesprek en tevens mijn psychologische testen.Veronica schreef:Zeker weten, ik hield vorig jaar rekening met 15 á 18 maanden, dat waren de wahttijden toen maar het valt, als ik het nu zo zie erg mee in mijn geval.
-
Freetouch