Ja dat kan maar je moet wel onderscheid maken in het feit dat je voordat je hormonen nam en in de stop maanden een wereld van verschil is terwijl de werkelijkheid hetzelfde is.Ik ben in september begonnen met androcur die ik via het web had gekocht - de link is bekend bij jouw - maar na een maand gebruik had ik niet zon prettig gevoel en ben naar mijn huisarts gegaan en heb haar het een en ander uitgelegd.Na een - soort van - preek heeft zij mij toegezegd om mij de medicatie voor te schrijven maar zij wilde wel eerst ff zich verdiepen in de medicatie en informatie inwinnen bij derden qua onderzoeken en zo maar had wel al vast een recept naar mijn apotheek gestuurd zodat ik zeker wist dat ik de goede medicatie kreeg en niet de onbetrouwbare van het internet.Het gebruik van de medicatie ging gewoon goed ik voelde mij goed en de vermannelijking had plaats gemaakt voor vervrouwelijking en daar was ik heel content mee.In mijn hoofd was het rustig,er was werking in mijn borsten,mijn billen en heupen groeide en mijn boven benen werden dikker,ja lichamelijk werd ik langzaam wie ik van binnen was maar tot in mei mijn psycholoog mij vertelde dat ik groen licht ga krijgen maar dat als ik naar de endocrinoloog wilde ik wel moest stoppen en minimaal 3 maand want de endo,s in het Haga ziekenhuis willen een 0 meting en anders konden zij niet de juiste begeleiding geven en dus geen GO voor HRT.Dus in mei ben ik van 2 keer 50 naar 1 keer 50 androcur gegaan en per 1 juni compleet gestopt.
In het begin merkte ik geen verschil maar na een dag of 10 werd ik gek,ik vloog qua gevoel en emoties echt tegen het plafond en volgens mijn psycholoog kon dat wel te maken hebben met de testosteron die weer begon te werken wat resulteerde in waarschijnlijk een hormoon boost wat mijn gedrag,gevoel verklaarde.Ik was in eens enorm seksueel opgewonden,iets wat ik walgelijk vond en waar ik niks mee kon.Mijn gezichtsbeharing begon in eens te groeien als een gek en ik had zowaar ook voor het eerst een snor schaduw en op mijn kin baard schaduw,iets wat ik nog nooit van mijn leven had gehad want ik heb geen eens beharing genoeg om een snor of baard te laten staan.
Ik had bijna 7/8 maand geen erecties gehad maar nu leek het wel of dat ding een eigen leven ging leiden.Als ik al op de fiets stapte kreeg ik al een stijve terwijl daar niks erotisch aan is (want ik heb gewoon een zadel op mijn fiets

).Strakke onderbroeken resulteerde ook in een stevige erectie en zo ging het maar door,het leek haast wel of dat de tijd van stil leggen ingehaald moest worden en dat ik als eigenaar van mijn geslacht toch ook wel wat te zeggen had maar hij lachte mij recht in mijn gezicht uit,weet je hoe erg die periode is.Elke erectie deed gewoon pijn en dat was voor mij nieuw want een erectie hoort geen pijn te doen.
Met androcur was 1 keer p/w mijn benen scheren genoeg maar nu,elke dag en de stoppels waren kei hard,net schuur papier.Door de androcur was mijn geslacht echt gekrompen,ik had meer vel dan dat er piemel was en mijn ballen waren ook geslonken en 1 bal is nooit meer de oude geworden en dat vroeg mijn endo gisteren ook aan mij waarom mijn linke testikel zo klein was.Maar door de testo had ik weer gewoon mijn eigenlijke afmeting en ik was juist blij dat hij zo klein was geworden.Maar ook geestelijk werd ik heel onrustig,sliep slecht,veel zweten was niet te genieten en dat is ook niet leuk voor anderen.
Inmiddels ben ik alweer 3 week aan de androcur en ik voel mij echt weer prima alsof ik nooit ben gestopt en vrijdag krijg van mijn apotheker gelijk een hele voorraad androcur en pleisters en als er niks geks gebeurd dan slik ik androcur tot mijn srs en de pleisters zolang het nodig is.Mijn endo volgt het protocol van het Haga ziekenhuis en ik heb dus een heel uitgebreid lichamelijk onderzoek gehad en de komende weken moet ik nog wat extra testen doen zoals 2 keer 24 uur urine inleveren en een echo van mijn lever omdat bepaalde waardes aan de bovengrens zitten en mijn endo daar geen verklaring voor heeft en een dexa scan en voor mijn endo staat mijn gezondheid voorop en ik heb echt het gevoel dat ik in goede handen ben bij hem.