Die brief zou ik deleten want dat is gewoon knudde en werkt enkel averechts.Hoe jouw vrouw reageert doet mij denken aan mijn ex.Mijn ex hielp mij ook zoeken naar hulp en stond er voor open en dacht met mij mee..............tot ik vertelde dat ik een uitnodiging had van het VU en toen ging het in eens snel.Alle transgenders waren idioten,ik was gek en alle mensen die wel open stonden voor mij waren ziek en ik deed het enkel om aandacht te krijgen van mannen en zo kan ik nog wel door gaan.
Ik zeg ook niet dat het makkelijk is om je partner te accepteren die GD heeft maar sommigen reageren zwaar overdreven zonder een degelijke onderbouwing van hun mening en willen enkel schuld gevoelens aan praten,doet jouw vrouw ook.Opmerkingen die zij jouw richting op gooit raken kant noch wal en zijn enkel bedoelt om op jouw gevoelens in te spelen.Zij weet dat jij ontzettend veel om haar geeft en dat is jouw zwakte en daar maakt zij dankbaar gebruik van om haar leven te redden want zij wil dat haar leven blijft zoals die is en niet hoe jouw leven is.Ik refereer nog even aan jouw verhaaltje over naar de kapper gaan,weet je nog?
Ik heb mijn ex ook gevraagd om haar keuze en haar gedrag jegens mij eens te onderbouwen en verder dan ik ben niet lesbisch en ik ben met een man getrouwd kwam ze niet.In mijn geval kon ik beide argumenten ontkrachten en het waren slechts loze woorden om gewoon te verhullen dat ze van mij walgde omdat ik een transgender ben.Eigenlijk heeft zij een hekel aan alles wat anders is en nu ik er mee kwam kwam het ineens heel dichtbij en moest zij haar ware aard laten zien.
Op dat moment kon ik het ook zo niet bedenken maar later ben ik er pas achter gekomen hoe zij in werkelijkheid is dan wel doet omdat anderen zo denken en zij haar ware gezicht niet wil laten zien richting haar familie.
Hoe ik er achter gekomen ben,mijn dochter loopt stage in een bloemenwinkel die beheerd word door 2 homoseksuele mannen en mijn ex had zoveel commentaar op hun en zei tegen mijn dochter dat zij van de verkeerde kant waren...............verkeerde kant zij mijn dochter,die 2 mannen zijn gewoon verliefd hoor en houden gewoon van elkaar,hoezo is dat verkeerd.
Zo ben ik verkeerd en zo ben jij verkeerd maar ook mijn psych is verkeerd,nou er is er maar 1 verkeerd.................................
Helpen kan jouw niemand Engel,enkel jij en je vrouw kunnen dit oplossen maar als ik je een tip mag geven zie jouw zelf niet als een mindere enkel omdat jouw vrouw dat gevoel bij jouw wil neer leggen en stop helemaal met de last van de hele wereld op jouw te nemen.Het is heel spijtig dat er mensen zijn die psychische stoornissen hebben in jouw leven maar jij bent daar niet verantwoordelijk voor mochten zij zich wat aan doen.Elke mens is verantwoordelijk voor haar/zijn keuze en dat ben jij ook.Kies jij er voor om in transitie te gaan dan moet jij er voor de 100% achter staan en ook de e.v.t. consequenties aanvaarden en anders moet jij er niet aan beginnen.
Ik sta achter mijn keuze en ik heb de consequenties aanvaard maar ook mijn ex heeft haar consequenties moeten aanvaarden en nu weet ik dat zij toch weet dat zij de verkeerde keuze heeft gemaakt.Soms zijn keuzes maken geen probleem maar als het jouw leven en die van je geliefden drastisch veranderd dan blijkt een keuze niet zo makkelijk.
Het VU gaat jouw hier niet mee helpen en als je er niet uit komt dan zal je toch hulp moeten zoeken en als het te erg word neem dan contact op met het PIG want zij kunnen jouw en je vrouw helpen.Niet om jullie relatie te redden maar wel om de keuzes van elkaar te begrijpen en als je elkaar begrijpt dan is de weg wellicht vrij voor een doorgang van jullie relatie.Hoe moeilijk ook,probeer in contact te blijven met elkaar maar wil ze echt niet praten en sluit ze zich helemaal voor jouw af,dring je niet op en laat haar er zelf maar uit komen.Dring jij je wel op dan werkt dat enkel averechts en kruip ze nog verder haar wereldje in en raak je haar zeker kwijt.
Veel liefs en sterkte in deze rot periode maar ook daar komt een einde aan