De Tassen draad

Make-up, kleding, en zo voort
Hedwich

Re: De Tassen draad

Bericht door Hedwich »

Ik zou ook wel een foto van de inhoud van mijn tas willen posten, maar die heeft zich momenteel over 79m2 woonruimte gediffundeerd (waar is mijn gevoel voor orde gebleven?)
Jessy

Bericht door Jessy »

In mijn vorig leven begreep ik nooit hoeveel er in een damestas kon zitten. En eigenlijk begrijp ik het nu nog steeds niet :lol:
Heb vrij bewust een formaatje hondenhok gekocht, maar dan nog is het absurd hoeveel ik erin krijg.

Ik heb geen foto van de inhoud, maar doorgaans zitten er sleutels in, gsm, portemonnaie, sigaretten, een aantal zaken voor mijn diabetes (injecties en meettoestel). Verder heb ik altijd veel eten bij me :D
Met nieuwjaar zaten er ook nog 2 grote drankflessen in :oops: en nog was die maar half vol ofzo...
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Arike

Bericht door Arike »

Hedwich schreef:Ik zou ook wel een foto van de inhoud van mijn tas willen posten, maar die heeft zich momenteel over 79m2 woonruimte gediffundeerd (waar is mijn gevoel voor orde gebleven?)

Hhmmmm mijn hele huis opruimen in mijn handtas zou ik fijner vinden. ;) Helaas leveren die pogingen alleen een nog zwaardere tas :roll: en nog meer chaos in huis op 8-)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Hedwich

Bericht door Hedwich »

Heb jij geen zwart gat onderin je tas? #transdimensionalhandbag
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Wij zijn een aantal keren op stap geweest met ene mevrouw A te Z (velen welbekend). Zij draagt gewoonlijk een rugtasje van een redelijk bescheiden omvang. Totdat ze iets nodig heeft (of jij). Dan blijkt dat bescheiden rugtasje minstens een tweetal paraplu's op te leveren. Alternatief schoeisel voor vermoeide voetjes zit er ook in. Rosé lijkt standaard issue maar ook een fles bronwater. Verder natuurlijk een agenda, communicatiemiddelen en de goden mogen weten wat nog meer.
Ze zocht een keer iets in die rugtas. Dat was op een terrasje in Amersfoort en ze voelde zich genoodzaakt het hele rugzakje leeg te maken. Ze had twee tafeltjes en nog een stukje terras nodig om alles uit te stallen. Werkelijk verbijsterend...!!!

Wat ik me nog steeds afvraag: zou ze dat uitpakken nou hebben gedaan om onze verbijsterde blikken te zien...?
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Arike

Bericht door Arike »

EvaVanA schreef:Wij zijn een aantal keren op stap geweest met ene mevrouw A te Z (velen welbekend). Zij draagt gewoonlijk een rugtasje van een redelijk bescheiden omvang. Totdat ze iets nodig heeft (of jij). Dan blijkt dat bescheiden rugtasje minstens een tweetal paraplu's op te leveren. Alternatief schoeisel voor vermoeide voetjes zit er ook in. Rosé lijkt standaard issue maar ook een fles bronwater. Verder natuurlijk een agenda, communicatiemiddelen en de goden mogen weten wat nog meer.
Ze zocht een keer iets in die rugtas. Dat was op een terrasje in Amersfoort en ze voelde zich genoodzaakt het hele rugzakje leeg te maken. Ze had twee tafeltjes en nog een stukje terras nodig om alles uit te stallen. Werkelijk verbijsterend...!!!

Wat ik me nog steeds afvraag: zou ze dat uitpakken nou hebben gedaan om onze verbijsterde blikken te zien...?
Heeft ze de magische knapzak van Douwe Dabbert geconfisceerd en omgetoverd tot handtas? ;)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Judiana

Bericht door Judiana »

als iemand een beetje weet hoe de kipling handtassen zijn en zeg maar unisexy :D dan houd ik me graag aanbevolen voor tips en uitleg
Hedwich

Bericht door Hedwich »

:hbeat: that bag :hbeat: that movie

Judiana

Bericht door Judiana »

zal ik een nieuw draad maken?

wat zeul je allemaal mee in je tas :D
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Arike schreef:Heeft ze de magische knapzak van Douwe Dabbert geconfisceerd en omgetoverd tot handtas? ;)
Verdraaid... daar lijkt het beslist op, Arike...!
Ben benieuwd wanneer ze hier mijn tekst vindt en hoe ze er op gaat reageren, hahaha
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)