De Tassen draad
-
Hedwich
Re: De Tassen draad
Ik zou ook wel een foto van de inhoud van mijn tas willen posten, maar die heeft zich momenteel over 79m2 woonruimte gediffundeerd (waar is mijn gevoel voor orde gebleven?)
-
Jessy
In mijn vorig leven begreep ik nooit hoeveel er in een damestas kon zitten. En eigenlijk begrijp ik het nu nog steeds niet 
Heb vrij bewust een formaatje hondenhok gekocht, maar dan nog is het absurd hoeveel ik erin krijg.
Ik heb geen foto van de inhoud, maar doorgaans zitten er sleutels in, gsm, portemonnaie, sigaretten, een aantal zaken voor mijn diabetes (injecties en meettoestel). Verder heb ik altijd veel eten bij me
Met nieuwjaar zaten er ook nog 2 grote drankflessen in
en nog was die maar half vol ofzo...
Heb vrij bewust een formaatje hondenhok gekocht, maar dan nog is het absurd hoeveel ik erin krijg.
Ik heb geen foto van de inhoud, maar doorgaans zitten er sleutels in, gsm, portemonnaie, sigaretten, een aantal zaken voor mijn diabetes (injecties en meettoestel). Verder heb ik altijd veel eten bij me
Met nieuwjaar zaten er ook nog 2 grote drankflessen in
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
-
Arike
Hedwich schreef:Ik zou ook wel een foto van de inhoud van mijn tas willen posten, maar die heeft zich momenteel over 79m2 woonruimte gediffundeerd (waar is mijn gevoel voor orde gebleven?)
Hhmmmm mijn hele huis opruimen in mijn handtas zou ik fijner vinden.
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Hedwich
Heb jij geen zwart gat onderin je tas? #transdimensionalhandbag
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Wij zijn een aantal keren op stap geweest met ene mevrouw A te Z (velen welbekend). Zij draagt gewoonlijk een rugtasje van een redelijk bescheiden omvang. Totdat ze iets nodig heeft (of jij). Dan blijkt dat bescheiden rugtasje minstens een tweetal paraplu's op te leveren. Alternatief schoeisel voor vermoeide voetjes zit er ook in. Rosé lijkt standaard issue maar ook een fles bronwater. Verder natuurlijk een agenda, communicatiemiddelen en de goden mogen weten wat nog meer.
Ze zocht een keer iets in die rugtas. Dat was op een terrasje in Amersfoort en ze voelde zich genoodzaakt het hele rugzakje leeg te maken. Ze had twee tafeltjes en nog een stukje terras nodig om alles uit te stallen. Werkelijk verbijsterend...!!!
Wat ik me nog steeds afvraag: zou ze dat uitpakken nou hebben gedaan om onze verbijsterde blikken te zien...?
Ze zocht een keer iets in die rugtas. Dat was op een terrasje in Amersfoort en ze voelde zich genoodzaakt het hele rugzakje leeg te maken. Ze had twee tafeltjes en nog een stukje terras nodig om alles uit te stallen. Werkelijk verbijsterend...!!!
Wat ik me nog steeds afvraag: zou ze dat uitpakken nou hebben gedaan om onze verbijsterde blikken te zien...?
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Arike
Heeft ze de magische knapzak van Douwe Dabbert geconfisceerd en omgetoverd tot handtas?EvaVanA schreef:Wij zijn een aantal keren op stap geweest met ene mevrouw A te Z (velen welbekend). Zij draagt gewoonlijk een rugtasje van een redelijk bescheiden omvang. Totdat ze iets nodig heeft (of jij). Dan blijkt dat bescheiden rugtasje minstens een tweetal paraplu's op te leveren. Alternatief schoeisel voor vermoeide voetjes zit er ook in. Rosé lijkt standaard issue maar ook een fles bronwater. Verder natuurlijk een agenda, communicatiemiddelen en de goden mogen weten wat nog meer.
"You try to forget but it's impossible
-
Judiana
als iemand een beetje weet hoe de kipling handtassen zijn en zeg maar unisexy
dan houd ik me graag aanbevolen voor tips en uitleg
-
Hedwich
-
Judiana
zal ik een nieuw draad maken?
wat zeul je allemaal mee in je tas
wat zeul je allemaal mee in je tas
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Verdraaid... daar lijkt het beslist op, Arike...!Arike schreef:Heeft ze de magische knapzak van Douwe Dabbert geconfisceerd en omgetoverd tot handtas?
Ben benieuwd wanneer ze hier mijn tekst vindt en hoe ze er op gaat reageren, hahaha
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)