Trans- of genderdiverse mensen in de buurt leren kennen
-
Engel
Re: Trans- of genderdiverse mensen in de buurt leren kennen
Sluit me hier ook bij aan. Als nu nog meer mensen hun woonplaats vermelden(liefst ook hun leeftijd) wordt het duidelijker. Nu zal ik er nog geen gebruik van maken maar ik denk volgende jaar wel.
-
Anna01
Ik heb ook behoefte om eens in het echt te praten met andere transgenders, alleen weet ik niet of ik er wel bij hoor. Ik zie er niet uit als vrouw en zou het contact vooral willen gebruiken om ervaringen te horen / mezelf te ontdekken. Innerlijk voel ik me natuurlijk vrouw, maar ik ga wel als man over straat nog... Dus hoor graag wat jullie er van vinden en als er iets georganiseerd wordt geef dan ook graag aan wie er precies welkom is 
(ik kom echt niet uit mijn woorden vandaag. Hoop dat jullie het gewoon snappen)
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Tuurlijk hoor je erbij, doe niet zo malAnna01 schreef:Ik heb ook behoefte om eens in het echt te praten met andere transgenders, alleen weet ik niet of ik er wel bij hoor. Ik zie er niet uit als vrouw en zou het contact vooral willen gebruiken om ervaringen te horen / mezelf te ontdekken. Innerlijk voel ik me natuurlijk vrouw, maar ik ga wel als man over straat nog... Dus hoor graag wat jullie er van vinden en als er iets georganiseerd wordt geef dan ook graag aan wie er precies welkom is
Er kunnen allerlei redenen zijn om niet als jezelf over straat te gaan. Wie ben ik om dan te oordelen?
In welke regio woon je trouwens?
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
LauraB
Dat zou ik ook willen zeggen, en heb ik onlangs nog tegen iemand anders gezegd. Stommerd!
Mij maakt het echt niet uit, ook al zou het je behoefde zijn om je blijvend als man te kleden, maar als vrouw gezien te worden. Ik, en vele anderen zullen je echt helemaal accepteren, zoals je bent. Ongeacht in welke fase of welke mogelijkheden je hebt.
Mij maakt het echt niet uit, ook al zou het je behoefde zijn om je blijvend als man te kleden, maar als vrouw gezien te worden. Ik, en vele anderen zullen je echt helemaal accepteren, zoals je bent. Ongeacht in welke fase of welke mogelijkheden je hebt.
-
Silvia
ik draag niet echt manen kleding , is allemaal voor vrouwen gemaakt.
alleen is skinny jeans and een dames winter jas , sus van ver zie je niet echt dat het voor een man of vrouw is.
en schoentjes met glitter !
van achter lijk ik wel op een meisje
alleen is skinny jeans and een dames winter jas , sus van ver zie je niet echt dat het voor een man of vrouw is.
en schoentjes met glitter !
van achter lijk ik wel op een meisje
Everyone is Perfect in their Own Way

-
Anna01
Wat een fijne reacties 
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Wij hebben een tijd T-Amersfoort georganiseerd. Eigenlijk bedoeld voor mensen uit Amersfoort en omgeving, maar de gasten kwamen werkelijk uit alle hoeken van het land. Twee Amersfoortsen hebben we er in de loop van de tijd ontmoet.
Het was beslist een succes. We kwamen bijeen in een gewoon café, waar ook 'gewone' gasten kwamen. Die vonden onze aanwezigheid wel best. Een enkeling stelde een nieuwsgierig vraag. Hoe je je kleedde was niet van belang. Sommigen kwamen in het begin in hun dagelijkse kloffie en keken vanaf een barkruk de kat uit de boom. Later kwamen ze dan in vol ornaat, als het beoogde geslacht.
Leeftijd speelde geen rol. Waarom zou het ook? Ook als er een verschil in leeftijd is kun je uitstekend met elkaar communiceren.
Het werd helaas fysiek te zwaar. We missen het wel!
Als er iemand is (of meerdere iemanden zijn) die T-Amersfoort nieuw leven zouden willen inblazen dan staan Elisabeth en ik hem, haar of hen graag met raad en daad terzijde.
Het was beslist een succes. We kwamen bijeen in een gewoon café, waar ook 'gewone' gasten kwamen. Die vonden onze aanwezigheid wel best. Een enkeling stelde een nieuwsgierig vraag. Hoe je je kleedde was niet van belang. Sommigen kwamen in het begin in hun dagelijkse kloffie en keken vanaf een barkruk de kat uit de boom. Later kwamen ze dan in vol ornaat, als het beoogde geslacht.
Leeftijd speelde geen rol. Waarom zou het ook? Ook als er een verschil in leeftijd is kun je uitstekend met elkaar communiceren.
Het werd helaas fysiek te zwaar. We missen het wel!
Als er iemand is (of meerdere iemanden zijn) die T-Amersfoort nieuw leven zouden willen inblazen dan staan Elisabeth en ik hem, haar of hen graag met raad en daad terzijde.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Anon20210626
plaats ingevuld maar helaas wel een kleine slag om de arm omdat het plaatsje wel erg klein is ...........
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Engel
Hoi Anna01
Ik ga wel in vrouwenkleren en laarsjes over straat/werk maar mijn kop sorry hoofd past er nog niet bij. Dat is voor mij ook een reden om nog niet naar bijeenkomsten te gaan, behalve dat heb ik nog een andere reden. Ben wel jaloers op hoe sommige hier er uit zien.
Ik ga wel in vrouwenkleren en laarsjes over straat/werk maar mijn kop sorry hoofd past er nog niet bij. Dat is voor mij ook een reden om nog niet naar bijeenkomsten te gaan, behalve dat heb ik nog een andere reden. Ben wel jaloers op hoe sommige hier er uit zien.
-
Anon20210626
de enige t en t waar ik wel eens heen ga is Hoorn en die vind ik best gezellig en idd is er dan eens ander contact als alleen tikken en kijken op een scherm . Af en toe eens bij een vriendin op bezoek. Maar gewoon eens naar de film of een museum is ook best fijn .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.