Trans- of genderdiverse mensen in de buurt leren kennen
-
Raisa
Re: Trans- of genderdiverse mensen in de buurt leren kennen
Zijn er hier mensen die zaterdag naar Leiden gaan?
-
Silvia
ja er zijn aantal mensen hier die er na toe gaanRaisa schreef:Zijn er hier mensen die zaterdag naar Leiden gaan?
Everyone is Perfect in their Own Way

-
Bianca
Ik sluit me hier bij aan, en iedereen is ook welkom bij mij.
Zit zelf nog in de beginfase, en presenteer me dan ook naar buiten toe nog als man, hoe moeilijk dat af en toe ook is.
Ik heb er ook wel behoefte aan denk ik, alleen vindt ik zo'n praatgroep niks, en in het openbaar lijkt me ook niks.
Haarlem ligt overigens hier om de hoek

Zit zelf nog in de beginfase, en presenteer me dan ook naar buiten toe nog als man, hoe moeilijk dat af en toe ook is.
Ik heb er ook wel behoefte aan denk ik, alleen vindt ik zo'n praatgroep niks, en in het openbaar lijkt me ook niks.
Haarlem ligt overigens hier om de hoek
Mijn plaatsje zal niet heel veel groter zijn?Renée schreef:plaats ingevuld maar helaas wel een kleine slag om de arm omdat het plaatsje wel erg klein is ...........
-
LauraB
Kom ik toch een keerjte lang of spreken we ergens af? Heemkerk is een paar minuten met de trein.
-
Freetouch
Onze deur staat altijd open voor integere mensen, maar woon van de meesten wel minimaal een uurtje rijden vandaan...
van de zomer is iedereen uitgenodigd op de BBQ, ongeacht leeftijd, expressie, gender, gewoon jezelf zijn....
van de zomer is iedereen uitgenodigd op de BBQ, ongeacht leeftijd, expressie, gender, gewoon jezelf zijn....
“good enough”
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ach, statistisch gezien moeten er hier in het dorp nog drie andere transen wonen, maar ben ze nog niet tegengekomen. Ik ben dus ook erg makkelijk terug te vinden. Vind ik dat erg? Nee, ik geloof het niet meer.Renée schreef:plaats ingevuld maar helaas wel een kleine slag om de arm omdat het plaatsje wel erg klein is ...........
Heb inmiddels een soort van BN-status gekregen: in de Fyra gelooft een deel van de conducteurs nu wel dat ik een geldig kaartje heb, bij een aantal tankstations hoef ik als ik uitstap maar een handgebaar te maken en de koffie wordt vast ingeschonken, en op Schiphol Plaza en bij de Bijenkorf in Amsterdam knoopt het winkelpersoneel soms een praatje met me aan om te vragen hoe het gaat.
Ik geloof dat ik opgaan in de anonimiteit wel kan vergeten voorlopig. Jammer dan.
Laatst gewijzigd door Emma op 01 nov 2013, 07:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Anon20210626
Voor mezelf vind ik het niet erg , er zijn er genoeg die het weten in mijn directe omgeving. Ik heb echter ook jonge kinderen en die gun ik een 'gewone jeugd' met een pappa . Dus ja ik ben wel open, loop buiten mijn dorp ook gewoon en femme buiten maar hier ben ik een beetje voorzichtig.
Dit is ook gewoon een afspraak met mijn vrouw.
Dit is ook gewoon een afspraak met mijn vrouw.
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Oh het was verder niet persoonlijk bedoeld hoor
Als het zo voor jou werkt dan is dat toch prima... Toch ergens een paar
vergeten 
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
TanteJuut
Café-avonden en praatgroepen zijn niet hetzelfde. Transvisie heeft in Rotterdam en Amsterdam praatgroepen voor MtF, FtM & gemengd, waarin er geleide gesprekken plaatsvinden zonder drank. Café-avonden voor transgenders zijn er in Leiden, Venlo, Hasselt, Nijmegen, Groningen en Rotterdam naar mijn weten. Dit is ongeleid en ongedwongen een drankje drinken. En dan zijn er nog de oude/reguliere T&T avonden waar transen vaak in de minderheid zijn. In het topic contactgroepen staan vele mogelijkheden. Ik vind café-avonden met transgenders onderling het prettigst en ik ga daarom (qua locatie) het eerste naar Leiden of naar Rotterdam. Ik ben bevooroordeeld over Leiden (omdat ik daar vrijwilligerswerk doe) maar er is daar een gezellig groepje jonge transgenders tegenwoordig uit heel de Randstad die ik ken via de Facebookgroepen Genderzone en Vrouwenpraat. Iedere 1e zaterdag van de maand is het open. Zaterdag 2 november is er weer een avond!
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
-
Miazara
De vrouwen groep in a'dam van transvisie is niet echt geleid, soms is er een spreken en dan is het wel geleid maar meestal niet. Mensen kunnen wine/fris bestellen, er is thee en koffie met wat snacks om te nemen. Ik vind het wel gezellig ondanks dat het in een soort van vergader ruimte is. Deze groep is specifiek alleen voor FtM, ze hadden een tijdje gemengd in het verleden hoorde ik maar dat ging niet goed.
Code Sorceress