1e laserbehandeling achter de rug en even mijn ei kwijt ;-)

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Silvia

Re: 1e laserbehandeling achter de rug en even mijn ei kwijt

Bericht door Silvia »

net me 2de behandeling gehad !
ze hebben de laser ietsjes hoger gezet :o
op me wang viel wel mee al voelde ik het wel en ruikte wat verbrande haar :?
toen ze op me kin en boven lip gingen doen moesten ze de stand ietsjes lager zetten :shock:
leek wel of ik door de grond zakte en kreeg tranende oogjes :oops:

hoop na 2 a 3 weken dat het meeste weg is :)

maar ik voel nu wel me gezicht meer gevoelig dan me 1ste keer.

en daarna heb ik me wenkbrauw geverfd en epileert .
( in de zelfde beauty salon )

nu kan ik weer een maand tegen aan 8-)

Liefs Silvia
Everyone is Perfect in their Own Way

Afbeelding
intrans

Bericht door intrans »

Oeh, naja, je hebt het weer allemaal doorstaan en gedaan, verdien je wel een schouderklopje voor. (;
Wenkbrouwen gedaan, nice!!! Ik ben er gelukkig zelf heel goed in en doe ze zelf, ook bij vrienden etc.
Maar ik zou ook wel een keer alles in een salon willen laten doen en dan gelijk mijn nagels erbij, hihi.
Jeste
Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens

Bericht door Jeste »

Nou, wat ik hier lees over de ontharing vind ik niet fijn.
En dan is het ook nog zo dat de laser niet eens kan bij mij, want het haar op m'n gezicht is heel erg slecht zichtbaar. Dat wordt dus elektrische epilatie. Ik was achter informatie aangegaan hierover en het lijkt erop dat dit een zeer langdurig proces gaat worden, want er zijn meerdere behandelingen per gebied nodig.
Toen ik een tijdje geleden een paar dagen binnen kon blijven had ik het gezichtshaar laten groeien. Na een paar dagen is het wel te zien. Toen kwam ik er ook achter dat ik, op een paar haartjes na, geen snor heb. Dat is dan wel weer fijn.

Binnenkort moet ik weer heel arg actief op zoek naar werk, omdat ik afhankelijk ga worden van een bijstandsuitkering. Daarbij kan ik het niet kan gebruiken dat ik regelmatig gezichtsbeharing moet laten staan, omdat er een behandeling aan zit te komen. Daarom heb ik besloten om de ontharing maar een tijdje uit te stellen. Het is wel lastig, dat scheren, maar daarbuiten is het zo dat het toch helemaal niet te zien is dat ik gezichtsbeharing heb.
intrans schreef:Ik ga smeken voor injecties, ook al weet ik dat dit in NL moeilijk gaat.
Hier ga ik ook om vragen. Als meer transgenders dit zouden gaan dan gaat het misschien wel lukken. Het lijkt me eigenlijk veel makkelijker en het is beter voor de lever. Leverklachten heb ik niet, alles was goed bij de laatste controle, maar een mindere belasting is natuurlijk altijd beter.
Het is ook helemaal niet onhandig zoals wel vaak wordt gedacht. Toevallig schreef ik hier laatst nog over in een ander topic.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Kim-NL

Bericht door Kim-NL »

Ik heb 2 dagen geleden mijn eerste elektrische epilatie behandeling gehad. Dit omdat alle donkere haren m.b.v. IPL zijn verdwenen. Echter zitten er op mijn kin en op de bovenlip nog wat stugge blonde haren. Ik vond het elektrisch epileren minder erg als het flitsen. Sommige haartjes waren wel wat gevoelig maar zeker te doen. Ik werd maar voor een half uur ingepland, en heb het gevoel dat de therapeut niet voelde tijd heeft gehad om alle haartjes mee te nemen. Ik had makkelijk nog een half uur kunnen blijven liggen. Vond het op sommige momenten bijna ontspannend. Maar dat had ik ook toen ik mijn tatoeage liet zetten. Ik ben misschien een beetje een pijnliefhebber haha :shock:

xx Kim
intrans

Bericht door intrans »

Nou wees blij, ik vond laseren echt super pijnlijk! Leuke foto trouwens! (:
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Nog twee behandelingen te gaan en het is me al vanaf de eerste keer heel erg mee gevallen. Ook het genitaal lazeren valt heel erg mee.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Silvia

Bericht door Silvia »

na de 2de behandeling , en paar weken verder zie ik erg veel resultaat
me wangen groei geen haar :wship:
alleen nog hier en daar wat verdwaalde haar
en op me kin nog wel , maar onder me kin is een strook waar geen haar groei
en boven me lip is ook nog wat te zien

dus gaat de goede kant op !
kan niet wachten op 10 januari , dan kan ik er weer na toe :hug:
Everyone is Perfect in their Own Way

Afbeelding
TanteJuut

Bericht door TanteJuut »

Veel succes, ontharen is pijnlijk. Probeer i.p.v. pleisters bij het VU een recept te krijgen voor hormoongel. Erg prettig in gebruik. (jarenlang pleisters gebruikt)
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
Kim-NL

Bericht door Kim-NL »

intrans schreef:Nou wees blij, ik vond laseren echt super pijnlijk! Leuke foto trouwens! (:
Het laseren vond ik ook echt pijnlijk! Ik heb de dag erna spierpijn omdat je zo verkrampt in die stoel ligt te wachten op de pijn. Haha
En dank je, die van jou is ook gaaf! Echt hele mooie wenkbrauwen
Fay

Bericht door Fay »

Mmm, meestal vindt men andersom, dat electrisch epileren veel pijnlijker is, geen id zal per persoon verschillen, ik moet dat nog gaan ondergaan maar gelukkig niet veel blonde haartjes

Fay