Nou, wat ik hier lees over de ontharing vind ik niet fijn.
En dan is het ook nog zo dat de laser niet eens kan bij mij, want het haar op m'n gezicht is heel erg slecht zichtbaar. Dat wordt dus elektrische epilatie. Ik was achter informatie aangegaan hierover en het lijkt erop dat dit een zeer langdurig proces gaat worden, want er zijn meerdere behandelingen per gebied nodig.
Toen ik een tijdje geleden een paar dagen binnen kon blijven had ik het gezichtshaar laten groeien. Na een paar dagen is het wel te zien. Toen kwam ik er ook achter dat ik, op een paar haartjes na, geen snor heb. Dat is dan wel weer fijn.
Binnenkort moet ik weer heel arg actief op zoek naar werk, omdat ik afhankelijk ga worden van een bijstandsuitkering. Daarbij kan ik het niet kan gebruiken dat ik regelmatig gezichtsbeharing moet laten staan, omdat er een behandeling aan zit te komen. Daarom heb ik besloten om de ontharing maar een tijdje uit te stellen. Het is wel lastig, dat scheren, maar daarbuiten is het zo dat het toch helemaal niet te zien is dat ik gezichtsbeharing heb.
intrans schreef:Ik ga smeken voor injecties, ook al weet ik dat dit in NL moeilijk gaat.
Hier ga ik ook om vragen. Als meer transgenders dit zouden gaan dan gaat het misschien wel lukken. Het lijkt me eigenlijk veel makkelijker en het is beter voor de lever. Leverklachten heb ik niet, alles was goed bij de laatste controle, maar een mindere belasting is natuurlijk altijd beter.
Het is ook helemaal niet onhandig zoals wel vaak wordt gedacht. Toevallig schreef ik hier laatst nog over in een
ander topic.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.