De vragenlijsten waren i.d.d. grotendeels meerkeuze en naast de "privé-vragen" zaten ook wel wat... euhmm... voor mij best lastige vragen tussen. Bijv. of ik op de basisschool met jongens of meisjes speelde. Maar ja... ik was toen best wel alleen... eigenlijk dus geen van beide, maar die keuze zat er niet tussen. Of de vraag hoe ik gepest werd... beschrijven in een regeltje van 3 centimeter
Er zat ook een lijst bij met lichaamsdelen waarvan ik moest aangeven of ik er (on)tevreden mee was en of ik het wilde veranderen, los v/h feit of het wel/niet kan. Er stond "kuit" bij, maar ik wist niet wat dat was
Ik kreeg de lijsten nèt niet allemaal ingevuld, het uurtje was blijkbaar te kort voor mij. Maar er werd gezegd dat dat niet erg was
Het gesprek met de psycholoog was minder lastig dan ik dacht. De spanning was er eigenlijk na de eerste zin al van af
De auto kan daar ook voor 10u geparkeerd wordenRaisa schreef:Volgens mij wel, ik parkeer mijn auto daar wel eens als ik 's ochtends tentamen heb en mijn fiets kapot is/het regent/heb de bus gemist/ik in een delerium ben (doorhalen wat niet van toepassing is).Mieke schreef:ik had een keer ergens gelezen dat het pas na 10uur kon, maar dat zal ik wel weer verkeerd hebben
Waar ik trouwens niet op gelet had, was dat ik 'm onder een boom had geparkeerd... toen ik terugkwam zaten er weer stippen vogelpoep op m'n wagen