Wat doen julie, werk etc
-
Merel77
Re: Wat doen julie, werk etc
Ik woon in het noorden des lands waar de werkgelenheid het slechtst is van heel Nederland. Ik werk met behoud van uitkering dus ik hou niets over. Ik kan het niet zelf betalen. Ik werk nu met behoud van uitkering in een winkel, hiervoor was ik met behoud van uitkering een docent... 
-
mariena70
mag ik vragen Merel77 welke uitkering je dan hebt.
-
Merel77
Liever niet, want ik vind het nogal genant, maar ik heb een bijstanduitkering. Al zes jaar lang zou ik zo van de een op de andere dag een baan kunnen vinden...mariena70 schreef:mag ik vragen Merel77 welke uitkering je dan hebt.
-
mariena70
Maar het de gemeente je dan niet naar een baan te zoeken ofzo want volgens mij moeten ze dat doen voor jou een betaalde baan dan he .
-
Merel77
Dat moet de gemeente niet.
-
mariena70
Maar als jij niet blij bent met deze baan waarom zoek je dan geen andere baan waar je wel blij mee bent.
-
Merel77
Ja sorry hoor, ik weet niet wat ik van je interesse moet vinden. Waar heb ik ergens geschreven dat ik geen ander werk zoek?
Ik zou misschien nog kunnen zwichten, mijn persoonlijke integriteit inruilen voor geld en proberen geld te verdienen als cam girl. Maar dan moet ik wel concurreren met cis genders. Ik had al serieus overwogen om paaldanseres te worden. Ze wilden mij opleiden (eigenaresse van een strip club), maar ik heb toch maar vriendelijk bedankt. Heb ik daar goed aan gedaan?
Ik zou misschien nog kunnen zwichten, mijn persoonlijke integriteit inruilen voor geld en proberen geld te verdienen als cam girl. Maar dan moet ik wel concurreren met cis genders. Ik had al serieus overwogen om paaldanseres te worden. Ze wilden mij opleiden (eigenaresse van een strip club), maar ik heb toch maar vriendelijk bedankt. Heb ik daar goed aan gedaan?
-
mariena70
Nog niet te minste maar je zit al 6 jr in de bijstand en dat is denk ik geen pretje en vrijwilligewerk levert geen geld op en denk dat er in de grote stad vaak wel werk te vinden is lijkt mij.
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Misschien wil mariena70 ook wel iets over haar eigen arbeidssituatie en -verleden vertellen?
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Merel77
In de grote stad wel ja en daar wil ik ook dolgraag naartoe. Maar dan moet ik een kamer huren en kamerverhuurders willen een inkomstenverklaring zien. Ze krijgen genoeg mensen binnen die een kamer willen huren en ze kunnen kiezen. Ik kan dus niet ontkennen dat ik een uitkering heb. Ik moet ze vertellen dat ik werk wil zoeken. Het risico durven ze niet aan.mariena70 schreef:Nog niet te minste maar je zit al 6 jr in de bijstand en dat is denk ik geen pretje en vrijwilligewerk levert geen geld op en denk dat er in de grote stad vaak wel werk te vinden is lijkt mij.
Als ik eerst werk ga zoeken, dan zegt de werkgever: "Je moet dus eerst nog een kamer vinden?" En de werkgever durft dat op zijn beurt niet aan (vind ik aanstellerij want de werkgever neemt eigenlijk geen risico's maargoed, ik bepaal niet wat hun belangen zijn). MAW: dat schiet ook niet op.