Eenzaamheid

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20180501

Re: Eenzaamheid

Bericht door Anon20180501 »

En.. ben je nog gegaan gisteravond, Fay?

Ik hoop van wel en dat je er volop van genoten hebt.

x Daniéla
Fay

Bericht door Fay »

Hi, nee

Comfortabel gecrashed bij een vriendin op de bank met: 'The Conjuring'

Zon traject/proces veranderd veel, in mij, wederom vriendenkeus onder loep genomen en besloten, nee, ik ga een andere weg in , gevoel volgen, feestjes? leuk, hele drugsgebeuren niet aan mij besteed,beslissing op laatste moment om niet te gaan hing daarmee samen

Ik ga verder,zonder een aantal van hen, te beperkt heb ik gemerkt, beslissing clears the mind, geeft ruimte, voelt ok, vasthouden aan bestaande contacten kan tegen je werken, nieuw besef

Fay
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Hoewel jammer een hele goede beslissing, Fay.
Echte vriend(en)innen vind je niet in die scene.

Wel fijn dat je nog iets ondernomen hebt.
En met z'n tweetjes kan ook heel gezellig zijn.

:)

x Daniéla

(ps. voor het geval als.... ik ben dadelijk weg zoals je weet)
intrans

Bericht door intrans »

Ik zag dit topic en kon het niet laten om te reageren.
Ik merk dat de eenzaamheid bij mij ook weer erg toeslaat.
Nou was ik al heel mijn jeugd een eenzaam kind dat zich vaak afsloot voor sociaal contact.
Ik merk dat het moeilijk is om uit die gedachtegang te komen, ook al wil ik het wel graag.
Helaas merk ik dat in zo'n proces als deze veel mensen gaan, zelfs van de mensen waarvan je het niet verwacht.
Ik merk ook wel nu ik 19 ben graag wil gaan daten, maar dat is nogal moeilijk, zeker als je op jongens valt.
Ik leef met de mensen mee die zich ook zo eenzaam voelen, ik weet hoe het voelt, niet bepaald leuk.
Ik heb soms momenten dat ik wekenlang alleen maar binnen zit, alleen in mijn kamer na school/stage.
Vraag me af hoe jullie uit die vicieuze cirkel zijn gekomen.
Veronica

Bericht door Veronica »

intrans schreef:Ik zag dit topic en kon het niet laten om te reageren.
Ik merk dat de eenzaamheid bij mij ook weer erg toeslaat.
Nou was ik al heel mijn jeugd een eenzaam kind dat zich vaak afsloot voor sociaal contact.
Ik merk dat het moeilijk is om uit die gedachtegang te komen, ook al wil ik het wel graag.
Helaas merk ik dat in zo'n proces als deze veel mensen gaan, zelfs van de mensen waarvan je het niet verwacht.
Ik merk ook wel nu ik 19 ben graag wil gaan daten, maar dat is nogal moeilijk, zeker als je op jongens valt.
Ik leef met de mensen mee die zich ook zo eenzaam voelen, ik weet hoe het voelt, niet bepaald leuk.
Ik heb soms momenten dat ik wekenlang alleen maar binnen zit, alleen in mijn kamer na school/stage.
Vraag me af hoe jullie uit die vicieuze cirkel zijn gekomen.
Ik ben juist in die cirkel belandt, de relatie is redelijk tussen mij en mijn moeder, elke weekend ben ik thuis en door de weeks op mijn kamer waar ik woon, maar deze weekend ging het mis ruzie om een snijplank... (lang en saai verhaal dus ik hou het vaag).

Maar ja, ik zit op mijn kamer en kom eruit om te koken of om naar toilet te gaan, buiten het naar de winkel of in het weekend naar huis gaan, nu is er geen school dus dan blijf ik vaker binnen.

Of ik mij eenzaam voel? ja heel erg.
Afbeelding
intrans

Bericht door intrans »

Achja we komen er wel uit Veronica!
Ik vertrouw in ons! ;)
Veronica

Bericht door Veronica »

intrans schreef:Achja we komen er wel uit Veronica!
Ik vertrouw in ons! ;)
Me too :hug:
Afbeelding
Silvia

Bericht door Silvia »

denk dat velen wel eenzaam voel ..
vaak probeer ik er niet aan te denken .
Everyone is Perfect in their Own Way

Afbeelding
Fay

Bericht door Fay »

En toch, ik denk dat eenzaamheid of het gevoel daarvan , ook kan voortkomen uit het zoeken buiten jezelf, bedacht , je hebt zo je wensen en die zoek je in buitenwereld, terwijl die eenzaamheid wel eens een heel stuk af zou kunnen nemen als je naar binnen kijkt, onderzoek je werkelijke gevoel,in jou, los van buitenwereld, daar zit de sleutel,gemis aan 1 of een aantal facetten in jezelf,die er zitten , maar waar je wellicht niet bijkunt, nog ontwikkeld moeten worden,eventuele therapeut zoeken om dat te onderzoeken raadzaam

Is iig de reden dat ik me heb aangemeld bij PIG

Ik wordt elke keer doodongelukig als ik het zoek in buitenwereld, allemaal bedacht, ipv naar binnen te kijken, zorgen voor het innerlijke kind in jou, levert je veel meer op, onderzoeken wat je behoeften zijn in jezelf, niet in buitenwereld
In het naar binnen kijken zit leven, gericht op jou, daar zit talent ,ontwikkeling, vrede ,rust, en je prettig voelen met jezelf, is te leren als je daar moeite mee hebt, maar stop met zoeken, je wordt er doodongelukkig van

En: leven in verleden is depressie, leven in toekomst is angst,kan je jezelf helemaal in verliezen en je knettergek maken, stay in the now!:)

Fay
Laatst gewijzigd door Fay op 23 dec 2013, 13:34, 5 keer totaal gewijzigd.
Fay

Bericht door Fay »

Daniéla schreef:Hoewel jammer een hele goede beslissing, Fay.
Echte vriend(en)innen vind je niet in die scene.

Wel fijn dat je nog iets ondernomen hebt.
En met z'n tweetjes kan ook heel gezellig zijn.

:)

x Daniéla

(ps. voor het geval als.... ik ben dadelijk weg zoals je weet)
Merk dat het me nu al veel oplevert, heb bij wijze van mezelf neus op feite drukken gistermorgen ff wat vrienden opgezocht, the day after,zij die naar het feest zijn gegaan, zij die de hele nacht zijn nacht doorgegaan

Wat een misere, wat een armoede, allemaal naar de klote, zombies, geen zinnig woord, en dat moet dan leuk zijn

Goed, ik heb er tot voor 2 jaar terug aan meegedaan, de hele nacht en volgende dag door , het maakte niet uit
mooie tijd gehad, veel meegemaakt, maar in de kern natuurlijk een hele berg bullshit en je hoort nooit wat over degene die daarna 2 dagen in bed liggen om dat ze bij moeten komen, depressie wanhoop ellendig voelen, been there done that

Is er een behoefte nog eens lekker uit de plaat te gaan, natuurlijk, maar dat kan op vele manieren

Goed, het ligt achter me, genoeg mensen over die wat meer met de beentjes op de grond staan en werkelijk een diepgaand contact mee is op te bouwen, bij die mensen crash ik waarschijnlijk oudejaarsavond, gewoon met ene groepje lekker thuis, minstens zo gezellig

Fay, have fun!:)