Scheiding der geesten

Pas ik nou in een hokje of niet?
Anon20180501

Re: Scheiding der geesten

Bericht door Anon20180501 »

Wanneer het er over gaat wie zou moeten vertrekken dan is het logisch dat niet jij dat bent Eva.
Ik weet dat je soms iemand resoluut maar rechtvaardig de toegang tot dit forum ontzegt, dat je
dat nu niet doet zie ik als een poging om de beginselen van dit forum te herstellen/handhaven..??

Ik stel voor dat de 'zondaars' die hiertoe niet bereid zijn de eer aan zichzelf houden en vertrekken.

Liefs Daniéla

Ps. eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik eigenlijk niet weet of mij ook het een en ander verweten wordt of kan worden.
Het blijft een kwestie van interpretatie natuurlijk en ik wil nog wel eens iets (bewust) zo opschrijven dat niet voor iedereen
meteen of nooit duidelijk wordt wat ik ermee bedoel... :?
Veronica

Bericht door Veronica »

Eva, je voelt je een vrouw omdat je een vrouw bent, als iemand anders beweert is dat haar of zijn probleem, niks van aantrekken.

Dat is moeilijk maar velen van ons doen dat in het echte leven ook, niks aantrekken van een mening van een ander, dat iemand jouw geen vrouw vind door bepaalde redenen is diegene z'n probleem, het gaat erom wie jij je voelt.

Niet weggaan, het is niet jouw schuld wat een ander denkt.
Afbeelding
Engel

Bericht door Engel »

Eva, jij bent een lieve vrouw, zou het erg vinden als je weg zou gaan. Het is toch jammeru dat we van de buitenwereld niet altijd respect krijgen maar wel te begrijpen. Maar dat sommige onderling van ons geen respect hebben voor elkaars standpunten is in en in triest.
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Daniéla schreef: Ik stel voor dat de 'zondaars' die hiertoe niet bereid zijn de eer aan zichzelf houden en vertrekken.
Ik geloof dat die zondaars niet op dit topic gereageert hebben tot nu toe. Omdat die zondaars als echte seperatisten, die ze zijn te pas en te onpas hun stelling herhalen, en als ze aangesproken worden op hun gedrag zich snel terugtrekken en hooguit heel erg zielig gaan doen en zich beroepen op hun "Mening". Dat terwijl uit alles blijkt dat ze te stom zijn om de betekenis van het woord mening te begrijpen en niet instaat zijn om de gevolgen hun uitspraken te overzien.

Oh ik zei stom. en dat is een belediging . alleen stom betekend; niets zeggend, en niets zeggen als je wordt aangesproken is stom gedrag. dat is een feit.

Barbarella
Laatst gewijzigd door Barbarella op 13 jan 2014, 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Na mij de zondvloed!
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

Daniéla schreef: Ik stel voor dat de 'zondaars' die hiertoe niet bereid zijn de eer aan zichzelf houden en vertrekken.

Liefs Daniéla

Ps. eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik eigenlijk niet weet of mij ook het een en ander verweten wordt of kan worden.
Het blijft een kwestie van interpretatie natuurlijk en ik wil nog wel eens iets (bewust) zo opschrijven dat niet voor iedereen
meteen of nooit duidelijk wordt wat ik ermee bedoel... :?
Ik ben geloof wel wat 'hard' geweest in mijn bijdrage in de gehele discussie, maar voel me geen zondares. Laat ik het toch zo zeggen; "als Eva gaat, dan verlaat ik het forum ook in actieve zin (dat laatste is helemaal niet dramatisch voor 't forum, maar wel solidair) :|

Groetjes Irene :hug:
jacqueline

Bericht door jacqueline »

Eva...er zijn er teveel mensen die hier echt om je geven om dit forum te verlaten. Kom op zeg! Je laat je toch niet verdrijven door een handjevol eikels die jou wegzetten als een of andere travestiet? Ik heb jou al een aantal keren in real life ontmoet en ik zie alleen maar een echte vrouw. Ik kan er geen mannelijk trekje in vinden. Je bent een vrouw vol ambities die enorm veel doet voor de hele transgenderwereld en dan zou jij vertrekken omdat er een of meerdere je gewoon zitten te beledigen? Dat voelt voor mij alsof je de schuld zelf op je neemt en dat is wel het laatste wat je doen moet.
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

sorry, maar ik distantieer me van begrippen als "eikels" of anderszins .. Ik vind de bijdragen oprecht en eerlijk geweest. Je kunt er mogelijk anders over denken, maar ieder heeft het recht zijn mening te geven.
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Uhm.. ik dacht niet aan jou Irene toen ik het had over 'Zondaars'. :)

x Daniéla
Arike

Bericht door Arike »

Ongetwijfeld bedoel je het goed Jacqueline, maar je schrijft het niet zo handig op...

(Benadrukt nogmaals dat TV's op dit forum even welkom zijn als iedere andere T, zonder overigens ook maar iemand een etiket te willen opplakken)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
jacqueline

Bericht door jacqueline »

er is waarschijnlijk een priveberichtje aan Eva verstuurd waardoor dit is ontstaan. Ze zegt dat ze is weggezet als travestiet maar dat staat nergens in dit draadje dus zal dat wel in een prove bericht zijn gebeurd. Dat is een rechtstreekse belediging en ja.....dan kan je dergelijke situaties krijgen. T-Nederland is T-Nederland niet meer zonder Eva.