Nieuwe chat! Zie dit topic.

IPL apparaat (zelf doen)

Gebruikersavatar
Merel77
Berichten: 607
Lid geworden op: 25 mar 2012, 22:45
Gender: Vrouw

IPL apparaat (zelf doen)

Bericht door Merel77 »

Ik kwam een IPL apparaat tegen bij Bol-punt-kom. Zou het werken? Iemand ervaring hiermee? Zou de verzekeraar dat willen vergoeden i.p.v. de 10 behandeling per jaar?
Gebruikersavatar
Merel77
Berichten: 607
Lid geworden op: 25 mar 2012, 22:45
Gender: Vrouw

Re: IPL apparaat (zelf doen)

Bericht door Merel77 »

Ehmm... gezien de prijs ga ik vanavond nog maar even mijn beentjes maaien met mijn roze grasmaaier. :lol: Ik was internet aan het afstropen naar een nieuwe en toen kwam ik de ipl tegen, zodoende. :idea: Het apparaat kun je ook niet gebruiken voor je gezicht btw.
Gebruikersavatar
hX2eDVx3
Berichten: 345
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:34
Gender: Man

Re: IPL apparaat (zelf doen)

Bericht door hX2eDVx3 »

Van wat ik heb gehoord werken die dingen lang niet zo goed als de apparaten die ze bij de laserklinieken hebben. Wat zij hebben kost meer dan tienduizend euro geloof ik, en is veel krachtiger.
Gebruikersavatar
Merel77
Berichten: 607
Lid geworden op: 25 mar 2012, 22:45
Gender: Vrouw

Re: IPL apparaat (zelf doen)

Bericht door Merel77 »

Wat je zegt klinkt wel logisch, maar het zou wel heel erg makkelijk zijn en je kunt het zo vaak doen als je zelf wilt. Dus als zo'n apparaatje drie keer zo zwak is, maar de je doet vier keer zo vaak (stel), dan is dat wel een verbetering. :ugeek:
Gebruikersavatar
hX2eDVx3
Berichten: 345
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:34
Gender: Man

Re: IPL apparaat (zelf doen)

Bericht door hX2eDVx3 »

Uit die beschrijving lijkt het alsof je het moet blijven doen, dan is het dus helemaal niet permanent.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: IPL apparaat (zelf doen)

Bericht door Eva »

Permanent ontharen is sowieso nooit permanent, maar er is wel verschil tussen het ene en het andere apparaat.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
hX2eDVx3
Berichten: 345
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:34
Gender: Man

Re: IPL apparaat (zelf doen)

Bericht door hX2eDVx3 »

Na vier à vijf van deze tweewekelijkse behandelingen waren de resultaten optimaal. Om deze resultaten te behouden, hoeft je de behandeling slechts elke vier tot zes weken te herhalen.
Nou, na vier weken opnieuw moeten beginnen vind ik wel een beetje tegenvallen. Je blijft bezig op deze manier...
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: IPL apparaat (zelf doen)

Bericht door Hedwich »

Marissa schreef:Nou, na vier weken opnieuw moeten beginnen vind ik wel een beetje tegenvallen. Je blijft bezig op deze manier...
Dat herhalen is ook omdat niet alle haartjes na 1 sessie weg zijn. Herhaling geeft een permanenter resultaat. Ditzelfde geldt trouwens voor good old elektrisch epileren.
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: IPL apparaat (zelf doen)

Bericht door Arike »

Merel77 schreef:Het apparaat kun je ook niet gebruiken voor je gezicht btw.
Kan best wel ;)
Verwacht alleen (vooral gezien de prijs van het apparaat) niet alleen hetzelfde resultaat als van een profesionele laser ;) ;)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"