Trans- of genderdiverse mensen in de buurt leren kennen

Nieuwsberichten
Fay

Re: Trans- of genderdiverse mensen in de buurt leren kennen

Bericht door Fay »

Waarvan ik meteen denk, ohnee daar heb ik helemaal geen zin in om heen te gaan (gebaseerd op oude ervaringen maar de tijden veranderen, ook ik)

maar let me know, misschien hebk net ff een goeie bui, en weggaan en iets anders opzoeken kan ook altijd :)

Fay
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook ;)
“good enough”
Fay

Bericht door Fay »

Oh, dan kunnen we die 5 euro ook besparen en er meteen op een terras een wijntje van bestellen :)

(symbolisch dan he want ergens anders opt forum beweerde ik niet meer te drinken:)

Fay
Jorine

Bericht door Jorine »

Meow8 schreef:Ik zou best willen kennismaken met andere transgenders. Het enige wat me tegenhoud is dat ik er nog 110% bijloop en uitzie als man, terwijl dit innerlijk niet klopt natuurlijk. Ik ben daar nog te onzeker voor en vind het misschien vreemd voor andere transgenders die al wel stappen hebben hebben gezet.

Mijn therapeute GGZ heeft me aangeraden om naar een bijeenkomst in Nijmegen te gaan, maar dit is precies de reden waarom ik daar tegenop zie.
Herkenbaar hoor zit ook in did situatie en fase. Hoewel ik nu stappen ga ondernemen om ook buiten de deur eens als vrouw te gaan. Ook wel gedacht eens naar Eindhoven te gaan naar de maandelijkse T avond, maar drempel is hoog voor mij.
Ben niet zo,n groepsmens, hoewel ik dat bijv. In mn werk wel prima aankan. Prive ben ik veel meer rustiger en op mezelf.
Voel me anders dan anderen, niet negatief bedoeld, maar eerder ongemakkelijk. Wel heb ik ook de behoefte aan contact en vriendschap van andere mensen uit de TG wereld, maar blijkt toch jammergenoeg moeilijk te verwezenlijken.

Jorine
Suddenly a bright spark in the dark
I wonder what it,s gonna be
Will i be a new person?
No, finally i will become the real me
Jeste
Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens

Bericht door Jeste »

Meow8 schreef:Ik zou best willen kennismaken met andere transgenders. Het enige wat me tegenhoud is dat ik er nog 110% bijloop en uitzie als man, terwijl dit innerlijk niet klopt natuurlijk. Ik ben daar nog te onzeker voor en vind het misschien vreemd voor andere transgenders die al wel stappen hebben hebben gezet.

Mijn therapeute GGZ heeft me aangeraden om naar een bijeenkomst in Nijmegen te gaan, maar dit is precies de reden waarom ik daar tegenop zie.
Bedoel je de café-avond in De Meermin?
Dat is daar echt geen probleem. Het is daar heel erg open, want het is helemaal geen besloten bijeenkomst.
Ga er gewoon eens naartoe, want is ontzettend leuk in dat café. Ik kom regelmatig even langs vanuit Amsterdam, dus dat zegt genoeg.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.