Dus we gaan met z'n allen de straat op? Mij mag je mee rekenen ook al zou het in een rolstoel moeten.
Groetjes, een strijdlustige Jannet
NZa nog niet klaar met VUmc en zorgverzekeraars
-
Jannet V
Re: NZa nog niet klaar met VUmc en zorgverzekeraars
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Veronica
Helaas is de Nederlandse mentaliteit anders, waar ze elders in de wereld dan wel op straat zouden gaan, zou de meerderheid dat hier niet doen.Jannet V schreef:Dus we gaan met z'n allen de straat op? Mij mag je mee rekenen ook al zou het in een rolstoel moeten.
-
alida
Verzet begint altijd met een minderheid hè? Denk maar aan de rellen van Stonewall. Of Birmingham, een paar jaar daarvoor.Veronica schreef:Helaas is de Nederlandse mentaliteit anders, waar ze elders in de wereld dan wel op straat zouden gaan, zou de meerderheid dat hier niet doen.Jannet V schreef:Dus we gaan met z'n allen de straat op? Mij mag je mee rekenen ook al zou het in een rolstoel moeten.
Dus: 2014, het jaar van de Mars op de VU?
-
Veronica
Maar dat is geen Nederlandalida schreef:Verzet begint altijd met een minderheid hè? Denk maar aan de rellen van Stonewall. Of Birmingham, een paar jaar daarvoor.Veronica schreef:Helaas is de Nederlandse mentaliteit anders, waar ze elders in de wereld dan wel op straat zouden gaan, zou de meerderheid dat hier niet doen.Jannet V schreef:Dus we gaan met z'n allen de straat op? Mij mag je mee rekenen ook al zou het in een rolstoel moeten.
Dus: 2014, het jaar van de Mars op de VU?Een keerpunt in de geschiedenis van de transemancipatie. (Laat mij nou even dromen.)
-
alida
Toch zijn er in Nederland ook wel dat soort voorbeelden te vinden, maar ze zijn minder spectaculair. Maar bijvoorbeeld de Tweede Feministische Golf. Die bestond natuurlijk ook uit een heel klein groepje vrouwen. De meeste vrouwen bleven lekker thuis toen Dolle Mina de straat op ging.Veronica schreef:Maar dat is geen Nederlandalida schreef: Verzet begint altijd met een minderheid hè? Denk maar aan de rellen van Stonewall. Of Birmingham, een paar jaar daarvoor.
Dus: 2014, het jaar van de Mars op de VU?Een keerpunt in de geschiedenis van de transemancipatie. (Laat mij nou even dromen.)
Maar ik geef toe, Nederland is best gezapig. Dus ieder beetje deining dat we kunnen veroorzaken is mooi meegenomen.
-
Anon20180730
"willen we de straat op, dan gaan we de straat op
" 
-
LisaM
Met alle transen in NL, toch zeker 10 personen.... Dat zal vast een enorme indruk maken...Irene schreef:"willen we de straat op, dan gaan we de straat op"
-
alida
Als mensen zo badass zijn als wij, dan is 10 genoeg!LisaM schreef:Met alle transen in NL, toch zeker 10 personen.... Dat zal vast een enorme indruk maken...Irene schreef:"willen we de straat op, dan gaan we de straat op"
-
Alice
Waarbij een ze een groot bord met zich meedroegenIrene schreef:"willen we de straat op, dan gaan we de straat op"
‘Heineken Bier, het meest getapt’
Nee, mij zul je niet zien op het met druilregen overgoten drassige Malieveld D-H. Mijn tere gestel en de Louboutin stappertjes kunnen daar niet tegen.
Wat is nu het doel waarnaar we streven, wat is ons ideaal?
Dat de, NZa snel een beslissing gaat nemen
en/of
dat de, zorgverzekeraars de nu gevraagde € 10 miljoen aan de VUA geven, en de daaropvolgend jaren € 12,5, 15, 20, 25, … miljoen
en/of
VUA, genderteam, de administratieve puinhoop verhelpt en de belangen van de transgenders voorop gaat stellen
en/of
…(vul zelf maar wat in)…
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
-
Anon20180730
zullen we dan maar samen een mokkataartje gaan eten