Nieuwe chat! Zie dit topic.

Forum en Chat-ontmoeting?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Judiana »

EvaVanA schreef:
Judith schreef:dames, ik durf niet... dus ik laat het varen deze keer, veel plezier !
Doe nou maar gewoon wel komen, Judith ;)
hmmmm....
Gebruikersavatar
Tyler
Berichten: 381
Lid geworden op: 08 mei 2012, 10:47
Gender: Trans FtM
Locatie: Leiden

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Tyler »

Je moet gewoon gaan! Ze bijten niet.
La-Clau
Berichten: 284
Lid geworden op: 25 mar 2012, 18:47
Gender: Transgender
Locatie: Haarlemmermeer

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door La-Clau »

Ik heb het nog niet helemaal besproken met de rest van de organisatie........maar voor zover ik weet zullen er geen T's op de bbq terecht komen :D
Dus is het best veilig om wel te komen

Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Gebruikersavatar
Madeleine
Berichten: 539
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:06

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Madeleine »

Op de BBQ was idd niet de bedoeling, een stoel lijkt mij prettiger zitten :mrgreen:
Vroeger voelde ik mijzelf een "vreemde eend in de bijt", maar sinds ik het ben voel ik mijzelf heel normaal..:mrgreen:
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door jacqueline »

na er een paar dagen over te hebben nagedacht besluit ik om toch maar niet te gaan. Ook zal ik mijn transitie voorlopig in de ijskast zetten en eerst eens gaan kijken of mijn sociale vaardigheden dusdanig kan worden opgelapt dat ik enigszins door het leven kan zonder overal te worden buitengesloten in welk gezelschap dan ook. Mocht hierin geen verbetering komen dan komt er geen transitie.

Voorlopig zal ik ook geen enkele activiteit meer tonen op dit forum net zolang tot ik er van ben overtuigd dat ik sociale contacten weer aan kan. Ik weet dat er genoeg over me geluld word in de chat als ik er niet ben, want dat gebeurt bij anderen ook en daar was ik zelf getuige van. Als het bij anderen gebeurt dan gebeurt dat ook met mij. Zo gaat het al heel mijn leven maar niemand die blijkbaar het lef heeft om mij zelf te vertellen wat er aan de hand is......

Ik hoor nou eenmaal nergens bij......alleen op deze kutwereld......
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Anon20180501 »

Uiteraard maak je je eigen keuzes Jacqueline maar van buitensluiten heb ik persoonlijk niets gemerkt. Ik zit veel op de chat (niet altijd) en daar heb ik niets van uitsluiting gemerkt. Roddelen wordt altijd wel gedaan, anders waren we geen mensen, ook ik voel(de) me wat gekwetst de laatste tijd op de chat. Al wordt er niet geroddeld als ik er bij ben ik merk toch wel dat dat via andere social media wel gebeurt...

Had ik twijfels?, ja, en nog maar ik heb het forum en de chat nodig niet alleen om te kletsen met lotgenoten maar ook om wegwijs in de tansgenderwereld en zelf wijzer te worden door de ervaringen van anderen. Ik ben ook van de mensen hier gaan houden en zie ze als mijn familie die ik al 10 jaar niet meer heb. Je besluit je terug te trekken respecteer ik maar houd ook in gedachten dat we het niet altijd met elkaar eens hoeven te zijn om toch progressie te maken in onze transitie. Slaap er wat nachtjes over. Ik hoop dat je tot het besluit komt dat wij als forum toch van nut kunnen zijn voor je want alleen het vaak moeilijke transitie-traject willen doorlopen zal beslist tegenvallen.

Veel liefs, Daniela
Laatst gewijzigd door Anon20180501 op 25 mei 2012, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
La-Clau
Berichten: 284
Lid geworden op: 25 mar 2012, 18:47
Gender: Transgender
Locatie: Haarlemmermeer

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door La-Clau »

Jacqueline....ik kan begrip opbrengen voor een flink deel van jouw standpunt in deze, ik wens je dan ook heel veel succes bij het overwinnen van dat deel van je problemen, en hoop dat je de juiste mensen hebt gevonden of zult vinden om je daar bij te helpen. Misschien dat we je dan op een later tijdstip alsnog eens in het echt mogen zien.
Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Arike »

Hele dikke knuf voor Jacqueline :hug2:

Ik wens je heel veel sterkte, wijsheid en voorspoed!
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Amber-B
Berichten: 346
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Trans MtF

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door Amber-B »

jacqueline schreef:na er een paar dagen over te hebben nagedacht besluit ik om toch maar niet te gaan. Ook zal ik mijn transitie voorlopig in de ijskast zetten en eerst eens gaan kijken of mijn sociale vaardigheden dusdanig kan worden opgelapt dat ik enigszins door het leven kan zonder overal te worden buitengesloten in welk gezelschap dan ook.
Je komt niet om eerst te kijken of je je sociale vaardigheden dusdanig kan oplappen zonder dat je ergens buitengesloten wordt? Maar lieverd, begrijp je dan niet dat je jezelf juist zelf buiten sluit als je besluit per definitie niet te komen? Als je kan, kom dan gewoon. Mocht ik ook komen, dan heb je in ieder geval iemand die per definitie niemand buiten sluit ;)
Some girls have a penis...some boys don't.
La-Clau
Berichten: 284
Lid geworden op: 25 mar 2012, 18:47
Gender: Transgender
Locatie: Haarlemmermeer

Re: Forum en Chat-ontmoeting?

Bericht door La-Clau »

Ik had dit weekend wat meer definitief willen worden in de planning.
Helaas gebeuren er "dingen" waardoor ik nu niet meer zo enthousiast ben, en waarvan ik in ieder geval niet heel erg blij word.
Derhalve heb ik besloten om een en ander even aan te houden, en me te beraden of ik het wel of niet door laat gaan.
En als ik het door laat gaan, in welke vorm dat dan zal zijn.

Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be