Schaamteloze zelfpromotie

Nieuwsberichten
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Schaamteloze zelfpromotie

Bericht door Emma »

Hoi allemaal,

Ik ben uiteindelijk toch ook maar een soort van blog begonnen. Om het simpel te houden heb ik het maar uitgevoerd als een Facebook pagina, maar wel openbaar dus je hoeft niet in te loggen of wat dan ook om te kunnen lezen.
Als je geen genderdysforie hebt is het maar heel moeilijk te begrijpen hoe het is om het wèl te hebben. Ik probeer mensen een inzicht te geven in hoe GD je volledige doen en laten kan bepalen, waarom je niet 'normaal' kunt doen zoals iedereen. Ik heb het op de blog dus niet over transitieperikelen, maar laat je een beetje meekijken in mijn hoofd, zoals dat al die jaren van ontkenning gewerkt heeft, en zoals het nu werkt. Ik richt me dus niet alleen op mensen die zelf genderdysforie hebben, maar ook op mensen die op wat voor manier dan ook iemand met GD in hun omgeving hebben of gewoon alleen maar geïnteresseerd zijn. Misschien dat als mijn ideeën op zijn ik wat ga verbreden maar dat zie ik dan nog wel.

De makkelijkste manier om er te komen is via de link http://emmaiamme.nl" target="_blank. Ik zou het erg op prijs stellen wat feedback te krijgen. Gewoon, eerlijk commentaar. Je mag me ook wel de hemel inprijzen of juist haatmails sturen, maar daar kan ik natuurlijk minder mee ;-)

Je hoeft de pagina niet te liken overigens. Mag natuurlijk wel maar ik ben vooral benieuwd wat jullie er van vinden...

Groetjes,
Emma
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Irene_de_Vreede
Moderator

Re: Schaamteloze zelfpromotie

Bericht door Irene_de_Vreede »

Wat ik er toe nu toe van gelezen heb geeft me veel herkenning. De schrijfstijl vind ik ook erg prettig, niet te zwaar en met af en toe een kwinkslag, daar hou ik wel van!
Irene
Fay

Bericht door Fay »

Goeie zet, terugkerende frustratie mijn kant is de behoefte hebben uit te leggen maar daar ook mee gestopt zijn wegens niet begrijpen van degene aan wie ik het zo graag richt

Jij doet een poging en dat is een begin, ik denk nu zelf, wellicht is het papier, beeld, voor mij ook een betere manier om de mensen te laten weten wat het zoal betekend als je Genderdysfoor bent... of facebook daar het juiste platform is ben ik nog niet uit...iig heb je een goeie stap gezet imo

Fay
diederique

Bericht door diederique »

Op zoek naar... de "like"knop.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Emma
Beheerder

Bericht door Emma »

Fay schreef:of facebook daar het juiste platform is ben ik nog niet uit...
Platform maakt niet zo veel uit...het is een pagina, geen profiel of groep, dus heel veel verschil met een Blogger of Wordpress account is er niet. Ik hoef me niet druk te maken over spam of accounts, en als iemand een reactie post die me echt niet aanstaat is het ook zo weer weg. Ik hoef me niet druk te maken over skins, updates of beveiligingslekken, en ik kan van alles direct posten.

Het gaat me uiteindelijk om de inhoud, niet om de vorm. Als het nodig is kan ik omdat ik vanaf een eigen domein doorverwijs altijd nog verhuizen om zelf de advertentiegelden op te strijken. ;)
It's easy

สวัสดีค่ะ

@[email protected]
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Ik heb er erg vluchtig naar gekeken ,, het zijn fijn leesbare stukjes en in een verleden zou ik er veel aan gehad hebben kunnen hebben.. Nu heb ik de handen vol aan mijn eigen retransitie..

Maar altijd goed o te weten dat er mensen zijn die zich voor anderen inzetten ..

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Barbarella schreef:het zijn fijn leesbare stukjes en in een verleden zou ik er veel aan gehad hebben kunnen hebben..
OMG I created a monster!

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Emma
Beheerder

Bericht door Emma »

Barbarella schreef:
Barbarella schreef:het zijn fijn leesbare stukjes en in een verleden zou ik er veel aan gehad hebben kunnen hebben..
OMG I created a monster!

Barbarella
Ik lees ook regelmatig over dingen heen... Maar ja dan is het gepost he, en ik wil ook niet overal zo'n labeltje 'bewerkt' bij hebben, dat trekt alleen maar de aandacht :-)
It's easy

สวัสดีค่ะ

@[email protected]
Nienke

Bericht door Nienke »

Heb Je FB pagina net wat bekeken, zie herkenbare dingen, mooi geschreven.
Sandra

Bericht door Sandra »

Emma,
je hebt vermoedelijk meer volgers dan je zelf misschien denkt.
Sandra.