Ik ben uiteindelijk toch ook maar een soort van blog begonnen. Om het simpel te houden heb ik het maar uitgevoerd als een Facebook pagina, maar wel openbaar dus je hoeft niet in te loggen of wat dan ook om te kunnen lezen.
Als je geen genderdysforie hebt is het maar heel moeilijk te begrijpen hoe het is om het wèl te hebben. Ik probeer mensen een inzicht te geven in hoe GD je volledige doen en laten kan bepalen, waarom je niet 'normaal' kunt doen zoals iedereen. Ik heb het op de blog dus niet over transitieperikelen, maar laat je een beetje meekijken in mijn hoofd, zoals dat al die jaren van ontkenning gewerkt heeft, en zoals het nu werkt. Ik richt me dus niet alleen op mensen die zelf genderdysforie hebben, maar ook op mensen die op wat voor manier dan ook iemand met GD in hun omgeving hebben of gewoon alleen maar geïnteresseerd zijn. Misschien dat als mijn ideeën op zijn ik wat ga verbreden maar dat zie ik dan nog wel.
De makkelijkste manier om er te komen is via de link http://emmaiamme.nl" target="_blank. Ik zou het erg op prijs stellen wat feedback te krijgen. Gewoon, eerlijk commentaar. Je mag me ook wel de hemel inprijzen of juist haatmails sturen, maar daar kan ik natuurlijk minder mee
Je hoeft de pagina niet te liken overigens. Mag natuurlijk wel maar ik ben vooral benieuwd wat jullie er van vinden...
Groetjes,
Emma