Nieuwe chat! Zie dit topic.

Verkeerd wegboeken vergoeding gezichtsontharing

Naamswijziging, verzekeringen en zo voort
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Verkeerd wegboeken vergoeding gezichtsontharing

Bericht door Emma »

Bij De Amersfoortse sta ik in het systeem gevlagd dat mijn declaraties met de hand nagekeken moeten worden, inderdaad omdat het anders fout zou kunnen gaan.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Ilse
Berichten: 761
Lid geworden op: 24 apr 2013, 23:36
Gender: Trans MtF

Re: Verkeerd wegboeken vergoeding gezichtsontharing

Bericht door Ilse »

Dat is bij mij inmiddels ook het geval bij Avero Achmea, zie hun reactie:

Helaas is er in het verleden ook één en ander misgegaan met het vergoeden van uw nota's
Wij hebben hier de oplossing voor gevonden door uw nota's handmatig te behandelen.
Groetjes,
Ilse
Meisje1991
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mar 2013, 07:16
Gender: Trans MtF

Re: Verkeerd wegboeken vergoeding gezichtsontharing

Bericht door Meisje1991 »

Bij de afgelopen factuur had ik dit briefje aangehecht... toen werd het wèl goed weggeboekt bij de basisverzekering. Omdat het eigen risico nog niet op was, kreeg ik niks uitbetaald. Normale gang van zaken overigens.

[plaatje verwijderd]

:)
Een beetje kinderachtig, maar ik hoop dat het in het vervolg ook goed blijft gaan en het niet meer telkens bij de aanvullende verzekering wordt geboekt. Het is echt veel gedoe om het weer recht te zetten...
Gebruikersavatar
Cait
Berichten: 561
Lid geworden op: 19 mar 2014, 05:18
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Nederland

Re: Verkeerd wegboeken vergoeding gezichtsontharing

Bericht door Cait »

ik had zelf ook het een en ander aan problemen met vergoeden ervan..zit nu ook met de 3e behandeling. eerst was het afgekeurd, na wat bellen etc was het dan uiteindelijk voor elkaar.. en omdat ze verkeerde informatie aan mij vertelde krijg ik het allemaal uit coulance. dus het gaat van het eigen risico EN ik heb het vergoed gekregen....maar dat koste mij meer dan 10 telefoontjes over 3 maanden
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Verkeerd wegboeken vergoeding gezichtsontharing

Bericht door TheGirl »

Volgens CZ krijg ik ontharing vergoed binnen Nederland en een aantal andere landen. Zit in basispakket en extra pakket. Tanden bleken idem.