DE BBQ

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Raisa

Re: DE BBQ

Bericht door Raisa »

Misschien is het handig als we een lijstje maken met wie wat meeneemt, zodat er straks niet 20 mensen staan met worst, kipfilet of hamburgers?
jacqueline

Bericht door jacqueline »

laat ik me voor alle veiligheid maar opgeven vor de bbq zodat ik straks niet de deur uit gekegeld word als de 21ste. Mocht ik die wijk er niet af krijgen kan ik het nog altijd afzeggen. Zeg wel even wat ik kan meebrengen zodat ik niet met hetzelfde als iedereen kom aanzetten....
La-Clau

Bericht door La-Clau »

haha, nou zo heet wordt de soep niet gegeten hoor jacqueline. Waar er 20 passen, passen er ook nog wel 21. En wat je mee moet nemen? Iets lekkers om te eten en/of te drinken! Het lijkt mij juist zo leuk als het een verrassing is wat er allemaal te eten is. Bij de vorige party in die stijl die ik meemaakte had zonder overleg iedereen wat anders meegenomen, laten we hopen dat dat nu ook het geval zal zijn.

Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Hedwich

Bericht door Hedwich »

La-Clau schreef:Waar er 20 passen, passen er ook nog wel 21. En wat je mee moet nemen?
Jacqueline moet dus gewoon een krat bier meenemen; kan ze altijd zitten ;)
Arike

Bericht door Arike »

La-Clau schreef:haha, nou zo heet wordt de soep niet gegeten hoor jacqueline. Waar er 20 passen, passen er ook nog wel 21. En wat je mee moet nemen? Iets lekkers om te eten en/of te drinken! Het lijkt mij juist zo leuk als het een verrassing is wat er allemaal te eten is. Bij de vorige party in die stijl die ik meemaakte had zonder overleg iedereen wat anders meegenomen, laten we hopen dat dat nu ook het geval zal zijn.

Claudia
Zal toch niet zo zijn dat we allemaal worstjes bij ons hebben? ;) ;)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
jacqueline

zal me worst wezen :mrgreen: :lol:
Judiana

Bericht door Judiana »

:D
Amber-B

Bericht door Amber-B »

een trans die dr eigen worst op de BBQ legt....is nooit grappig..
Some girls have a penis...some boys don't.
jacqueline

ik bedoelde de uitdrukking: het zal me worst wezen.....
La-Clau

Bericht door La-Clau »

Even een update:
Onze vrienden van het KNMI hebben het vermoeden dat het weer langzaam wat stabieler wordt, met normale temperaturen voor de tijd van het jaar. Dat betekent nog steeds dat je voor 's avonds wel iets warmers mee mag nemen, maar het biedt ook enig gematigd optimisme over het wel of niet doorgaan op 30 juni. En anders hebben we altijd 7 juli nog.

Tot nu toe tellen we 14 deelnemers, inclusief onszelf. Dat wil dus zeggen dat er nog steeds mogelijkheden zijn om gezellig mee te komen grillen, drinken, praten, dansen en feesten. Misschien weten de mensen die toch al komen nog iemand die zin heeft mee te komen doen?

Mochten er nog wijzigingen zijn, mensen die toch niet komen, graag per direct even doorgeven, via dit topic, pb of chat. Inmiddels zijn wij namelijk met de voorbereidingen begonnen (middels de aanschaf van wat spullen en het opknappen van de tuin), en het is natuurlijk niet leuk als we met heel veel over blijven zitten, of tekort komen!

Na het weekend zal ik een volgende update plaatsen

Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be