Binder ftm

Make-up, kleding, en zo voort
moonlight89

Re: Binder ftm

Bericht door moonlight89 »

Thanks Jason. Zijn die binders ook gemaakt van een gaasachtige stof? Ik heb nu een tri-top chestbinder van Underworks, maar door dat gaasachtige stofje zit ie niet echt comfortabel. (wat een binder nooit echt zit, maar toch).
Jason

Bericht door Jason »

Van gc2b zijn de voorkanten van stug, wat dikker materiaal. De achterkant en bandjes zijn stretchmateriaal. Na verloop van tijd wordt het soepeler en gaat het iets minder strak zitten maar het scheelt niet veel (hij lubbert niet uit) en is juist makkelijker met aan en uit trekken
Anthony

Bericht door Anthony »

Ik heb er ook 1 van Gc2B deze snijd bij mij niet onder de oksel/schouder en zit daardoor beter. Het enige nadeel van de lange is dat deze niet de heupen wegwerkt zoals underworks doet omdat het eigenlijk de korte versie binder is met een aangenaaid stuk stof (om het zo maar te zeggen). En ja hij is iets duurder, maar ik ben wel van menig dat dit tot nu toe de beste is die ik heb gehad.
Afbeelding

Labels zijn voor kleren, maar zelfs dan zijn ze irritant….
Matthew

Bericht door Matthew »

Ik heb rond februari 2 hemd binders besteld bij underworks, ze bevallen goed voor sporten etc. Want de hesjes vond ik persoonlijk minder fijn.. Het enige nadeel is is dat het hemd kan op trekken en dat die dan halver wege je buik komt te zitten :/
Ik heb nog wel een vraagje,
Ik heb geluk dat ik nog weinig heb maar moet wel binden. Alleen heb ik bij underworks de s besteld (de kleinste maat) maar die is eigenlijk te los voor mij gevoel, in ieder geval die hemden.. Heeft iemand nog ervaringen of tips?
Anon20190712

Bericht door Anon20190712 »

Ik had vroeger heel weinig en juist stevige binders van underworks zaten bij mij niet goed omdat die te breed waren bij de oksel en daardoor zelfs in kleine maat te los zaten. Voor mij was de xs van Danae echt prima. Ik had de lange en sloeg die dan dubbel zodat ik 'm droeg als een kort hesje. Dan bindde 'ie dus nog beter en kon ik 'm zo vastzetten met veiligheidsspelden dat 'ie niet zichtbaar was onder shirts met v-hals.
Jacob
Voornaamwoorden: die/diens

Bericht door Jacob »

Ik heb nu een paar maanden een binder van Danae en zelf er ook een paar gemaakt. Ik vond die gaasachtige stof niet fijn, had steeds het gevoel een koude rug te hebben.
Bij mij kruipen mijn borsten na verloop van tijd naar voren en in het midden. Dan krijg je dat "uni-boob" effect.
Is daar iets aan te doen? Zijn er andere binders die dat minder hebben?
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Hmm ik had het zelf bij de tritop van Underworks em Danae ook. Bij m'n Lesloveboatbinders niet eigenlijk. Komt misschien door materiaal.

Enige wat echt helpt is de boel opnieuw positioneren als je op de wc bent ofzo. Zo heeft mijn vriend dat gedaan tot zijn operatie in ieder geval.
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Iets geheel niet "to the point" maar ook weer wel.

Sinds ik borstjes begin te krijgen heb ik enorm respect voor mensen die een binder dragen. Het lijkt mij zo enorm onconfortabel.

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Jacob
Voornaamwoorden: die/diens

Bericht door Jacob »

Je mag ze van me hebben, Barbarella :)
En een binder vind ik zeker zo comfortabel als een beha, eindelijk geen gewiebel.
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Mijn grootste probleem was als het 30 graden was in de zomer enzo haha. ;)