Je hebt gelijk Veronica, dat account bestaat niet (meer), ik wist niet dat je hier kon ghostwriten...P.S. Kimmiex is weg, niet dat iemand die hier reageert dat hier ooit nakeek...
Overigens ben ik je bij "Tor" kwijtgeraakt...
Je hebt gelijk Veronica, dat account bestaat niet (meer), ik wist niet dat je hier kon ghostwriten...P.S. Kimmiex is weg, niet dat iemand die hier reageert dat hier ooit nakeek...
https://en.wikipedia.org/wiki/Tor_%28an ... network%29Daniéla schreef:Je hebt gelijk Veronica, dat account bestaat niet (meer), ik wist niet dat je hier kon ghostwriten...P.S. Kimmiex is weg, niet dat iemand die hier reageert dat hier ooit nakeek...![]()
Overigens ben ik je bij "Tor" kwijtgeraakt...
*Veronica heeft wel vaker met Tor en VPN gespeeld tijdens haar zoektocht naar te veel dingen...*Emma schreef:Bailey werkte vanuit huis vanachter de webcam. Ik kon me heel goed voorstellen dat je dan Tor gebruikt om niet traceerbaar te zijn. Of je dan ook Tor moet gebruiken voor al je andere dingen, daar heb ik mijn twijfels bij.
Mooi moment dat iedereen weer on-topic gaatDaniéla schreef:Ik heb na het lezen van je post geen darkweb meer nodig Veronica, mijn licht is er onderweg al van uitgegaan.
Morgen nog eens proberen.![]()
En dank je Amy...
Heb je enig idee wat we in het begin met Rachel allemaal geprobeerd hebben? Ik geloof het niet. Bemiddelen via PM, een timeout voorstellen zonder een ban, een ban van een week, nieuwe waarschuwingen... Maar als je na alle pogingen van geen verbetering wilt weten en gewoon doorgaat, is een permanente ban de enige mogelijkheis. En als je dan voor de vierde keer probeert onder een andere naam binnen te komen dan zijn je timeouts echt op.tanisha schreef:Jullie werken het hier ook zelf in de hand door direct een permanente ban te geven dan komen mensen snel terug onder een andere naam!
Ik ben van mening dat je beter mensen voor 1 of 2 weken het recht kan ontnemen om te reageren en ondertussen wel mee laten lezen.
Dit geeft veel meer een baal effect maar zorgt wel dat er niet heel snel een nieuw account wordt aangemaakt.