Joukje schreef:Nu draag ik Jean Paul Gaultier 2, een unisex geur.. Maar vroeger droeg ik, en misschien is het ook iets voor jou, Gucci Guilty Black, Calvin Klein Euphoria of Eternity. Cacharel of Givency heeft ook vaak een kruidige geur. Maar zoals ik al zei, ga naar een Douglas en laat je informeren.
Jean Paul Gaultier ruikt ook fijn inderdaad, die heb ik een tijdje gedragen (lang geleden), maar volgens mij was dat exclusief de "vrouwenversie". Ik ga eens kijken of ik de 2 kan vinden.
Nathan90 schreef:Kruiden, hout en kampvuur. Goedkoopste optie is een fikkie stoken en goed in de rook gaan zitten. Blijft weken aan je (kleding) kleven!
Dat zou ik direct doen, als ik in het bos woonde

Fikkie stoken bij mij thuis niet zo handig, dan gaat gelijk de rookmelder af (en ruikt ook niet fijn, tapijt enzo..). Ik had bij een winkel zoals Douglas een beetje het idee dat ik dan zwaar uit de toon zou vallen (ziet er zo chique uit). Maar misschien valt het wel mee, goed om te weten iig dat ze zo behulpzaam zijn. V&D ook nog aan gedacht maar ik weet niet of ze daar ook een parfumerie hebben, vast wel...
Die musk ga ik ook eens proberen.