Kleding en make-up

Make-up, kleding, en zo voort
Bregje

Re: Kleding en make-up

Bericht door Bregje »

hmm lipstick op je huid, dat klinkt niet erg goed, Ben een beetje bang dat je dan alles dicht smeert. Maar wel een leuk filmpje! Altijd fijn als iemand de moeite neemt om eea uit te leggen.
Beardelady

Bericht door Beardelady »

Bregje schreef:hmm lipstick op je huid, dat klinkt niet erg goed, Ben een beetje bang dat je dan alles dicht smeert. Maar wel een leuk filmpje! Altijd fijn als iemand de moeite neemt om eea uit te leggen.
Ja en David loopt nu met dik gevulde poriën door het leven.. Het komt niet meer good met zijn poriën..

Lieverd... Moisturizer kruipt in je poriën.. Daarom is het ook een goede primer... Foundation ligt op de huid.. En trekt niet in! Hetzelfde geld voor lipstick.. Maak je niet zo druk zou ik zeggen.
Veronica

Bericht door Veronica »

Er kruipt genoeg in je poriën tijdens dagelijks leven, dingen waar je niks aan kan doen...

Ben het dus met Joukje eens.
Afbeelding
Bregje

Bericht door Bregje »

Ik denk maar zo: lipstick is voor op je lippen. Dus ik ga eens een goede oranje beard concealer zoeken. Iemand tips?
Fiona

Bericht door Fiona »

Ik zie nog steeds mijn mannengezicht. Met of zonder make-up. Ben wel altijd bang om dan ook als man herkend te worden. Zeker als ik gewone schoenen, spijkerbroek etc aan heb. Ik ben dan ook elke dag weer verrast dat ze me altijd als vrouw zien. Waar ik ook ben, in de supermarkt, cafe of openbare ruimtes. Ze noemen me gewoon mevrouw. Vraag me dan altijd af hoe dat mogelijk is. Ik leef echt met de mensen mee die dat niet hebben.
Beardelady

Bregje schreef:Ik denk maar zo: lipstick is voor op je lippen. Dus ik ga eens een goede oranje beard concealer zoeken. Iemand tips?
Ga dan gewoon voor dermablend foundation! Of M.A.C. Die is ook gewoon full cover. En gebruik alleen maar transparante poeder om je foundation te fixeren. Of een goede fixeer spray wat de voorkeur heeft. De rest crème make up. Poeder pakt slecht op een mannenhand en doet je er sneller oud uit zien ;)
Veronica

Bericht door Veronica »

Wat ben ik blij dat ik geen makeup nodig heb... en als dan alleen mascara en lipgloss.
Afbeelding
Bregje

Bericht door Bregje »

Ik heb mac foundation maar die helpt echt niet genoeg tegen baardschaduw. Ik wil dus eens experimenteren met een oranje concealer. Ik zie ze ook wel maar niet ergens waar we ze ook kunnen kopen.
Beardelady

Bregje schreef:Ik heb mac foundation maar die helpt echt niet genoeg tegen baardschaduw. Ik wil dus eens experimenteren met een oranje concealer. Ik zie ze ook wel maar niet ergens waar we ze ook kunnen kopen.
Dat het niet helpt tegen baardschaduw bij jou zou kunnen liggen aan hoe je het aanbrengt.

Maar ik zat nog te denken. En je zou ook opzoek kunnen gaan naar een Kryolan stick. Die zouden verkrijgbaar moeten zijn in de gemiddelde feest winkel en is full cover. Het is make-up dat veel gebruikt word in tv. Ik heb er ervaring mee en het smeert goed uit, het is echt goed spul.
Bregje

Bericht door Bregje »

Dank je. Dat is inderdaad een van de sticks waar ik naar zocht. Ik zal eens een feestwinkel checken.