Kleding en make-up
-
Mirthe_s
Re: Kleding en make-up
Ik deed mijn gezicht altijd met de trimmer vroeger tot 1mm omdat ik snel last had van scheren als tiener. Nu sinds een tijdje scheer ik het ook maar nu vraag ik me wel af of dit verstandig is omdat het misschien nu dan juist misschien wel minder behandelingen nodig zou hebben. Iemand enig idee?
-
Cait
en het is erg om minder behandelingen nodig te hebben? f logica.
-
Anon20180501
Ik moet toegeven dat ik Mirthe's post ook niet helemaal begrijp Caitlyn maar dat f-woord is een beetje over de top en onnodig vind ik.
Hoewel het onderhand ingeburgerde straattaal is overal fu*king voor te zetten (of bedoel je de f van freemde) zou je er ook voor kunnen kiezen het te verwijderen, wat jij wil...
grts Daniéla
Hoewel het onderhand ingeburgerde straattaal is overal fu*king voor te zetten (of bedoel je de f van freemde) zou je er ook voor kunnen kiezen het te verwijderen, wat jij wil...
grts Daniéla
-
Anon20180730
@Daniéla, nu we het toch over uiterlijk hebben; die f. avatar(foto) van je lijkt in de verste verte niet op diegenen die ik een tijdje terug in een restaurant ontmoette
Ps: 'f' hier van 'fremd'
Ps: 'f' hier van 'fremd'
-
Anon20180501
Je laat in het midden of ik dat positief of negatief moet oppakken
Op die bewust dag had ik nog lang haar, inmiddels loop ik alweer maanden kortgeknipt rond... 
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Wat je kunt proberen is domweg de eerste nota indienen. Dan gaan ze moeilijk doen en zeggen dat ze 'm niet vergoeden. Vervolgens schrijf je terug dat je transgender bent en dat je wilt weten wat je moet doen om voor vergoeding volgens de basisverzekering in aanmerking te komen. Je stuurt de uitspraak van het ZiN mee.Esther.. schreef: Hopelijk met een behandeling of 10 dat ik het gewenste resultaat heb, aangezien ik dit zelf ga betalen.
Als ik uiteindelijk voor real life experience moet zie ik het niet zitten om nog met baardschaduw rond te moeten lopen, dat vind ik echt vernederend!
De verzekeraar zal dan waarschijnlijk zeggen dat je een diagnose nodig hebt, de start RLE verklaring is de diagnose. Jij zegt dan terug dat je die inderdaad nog niet hebt maar dat je verwacht die binnen enkele maanden te krijgen, en dat je dan vergoeding met terugwerkende kracht wilt.
Succes is niet gegarandeerd, maar heel soms lukt het. Scheelt je toch een boel geld als het wel lukt.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Anon20180730
haha, je pakt het maar op zoals je dat zelf wilt hoorDaniéla schreef:Je laat in het midden of ik dat positief of negatief moet oppakkenOp die bewust dag had ik nog lang haar, inmiddels loop ik alweer maanden kortgeknipt rond...
back on topic
-
Anon20180501
Privé is privé, en dat wil(de) ik graag zo houden Irene, voegt ook niets toe...
Dus idd, terug on-topic.
Dus idd, terug on-topic.
-
Mirthe_s
Als ik die post zo teruglees is het inderdaad wat vaagCaitlyn schreef:en het is erg om minder behandelingen nodig te hebben? f logica.
Ik twijfelde of scheren wel handig is. Juist omdat ik het idee had dat ik daardoor dan straks meer behandelingen nodig zou moeten hebben. Dit omdat ik ergens had gelezen dat je van scheren juist meer haargroei krijgt. Maar geen zorgen ik zal mn research gaan doen!
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Nee hoor, van scheren krijg je niet meer haargroei. Dat is een heel erg hardnekkig fabeltje dat vooralsnog onuitroeibaar blijft.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]