Caitlyn Jenner wil weer man zijn

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Anouk

Re: Caitlyn Jenner wil weer man zijn

Bericht door Anouk »

Ik heb even op de eigen website van mevrouw Jenner gekeken en hier lees ik enkel maar positieve verhalen.
De laatste post is van gisteren (7 maart) dus aardig actueel. De media blijven de media, he.
Nothing changes as everything changes
Charlotte_C

Re: Caitlyn Jenner wil weer man zijn

Bericht door Charlotte_C »

In amerika zijn ze toch al zo snel met iets tot grote proporties op te blazen, zeker als het iets is wat niet begrepen wordt. Zolang de verhalen op haar eigen site gewoon positief zijn, vermoed ik zelf dat er gewoon weinig aan de hand is. Ik heb ergens het idee dat het in de Verenigde Staten sowieso moeilijker is om je staande te houden, zeker nu er al staten zijn (North Carolina) waar zo'n beetje alle emancipatiewetgeving met één handtekening is teruggedraaid.

Hoewel ik persoonlijk meer heb met Jazz Jennings dan met Caitlyn Jenner hebben ze allebei een grote voorbeeldrol en doen ze (voor zover ik kan zien) erg veel om het bestaande beeld van transgenders te wijzingen en het leven makkelijker te maken.

Love & Peace

:hbeat: Charlotte :hbeat:
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home