Maar het is jouw probleem, dat moet je niet bij Ylse neerleggen...
En je bent weer op oorlogspad..? je iets 'netter' duidelijker en genuanceerder uiten mag wel...
grts Daniéla
Misschien moet je dan zelf wat harder vechten om het ook gedaan te krijgen. Wat je nu doet is gewoon zielig gedrag vertonen. Ik zag het je ook al in een ander draadje doen. Get a life.Irene schreef:ja natuurlijk, wat dacht jij dan
krijg de klereYlse schreef:Misschien moet je dan zelf wat harder vechten om het ook gedaan te krijgen. Wat je nu doet is gewoon zielig gedrag vertonen. Ik zag het je ook al in een ander draadje doen. Get a life.Irene schreef:ja natuurlijk, wat dacht jij dan
Wow spannend hoor!Ylse schreef:Er is een hele hoop besproken toen maar wat er gaat gebeuren is het volgende:doll89 schreef:Wat fijn! Wat krijg je precies gedaan dan?
- haarlijn naar voren halen,
- wenkbrauwen afvlakken
- jukbeenderen iets voller laten zijn
- hoek tussen neus en bovenlip wat verkleinen
- ogen een iets opener aanblik geven ( ooglid correctie )
als ik alles in ieder geval goed heb onthouden. De rest werd niet noodzakelijk bevonden. Ik had ook absoluut geen zin in Marijke Helwegen praktijken waarbij elk lichaamsdeel aangepast, opgeblazen of weggesaneerd is.
je aanval op mij was overigens niet erg aardig Ylse. De waarschuwing van Eva was wellicht beter aan jou geadresseerd geweest. Ik gun je natuurlijk van harte de FFS, alleen kun je constateren dat het in 'transwereld' niet altijd helder en eenduidig geregeld is zodra 't gaat over vergoeding srs in 't buitenland, ffs, haartransplantatie, etc. Dat leidt gemakkelijk tot ongelijke behandeling en willekeur. Dat je komt mededelen dat je het min of meer in je schoot geworpen krijgt is fijn voor jou, maar daar houdt dan ook wel bij op. Om vervolgens nog te roepen dat 'anderen zelf wat harder moeten vechten om het ook gedaan te krijgen' is in deze minder gepast. Bovendien speelt bij mijzelf geen FFS, dus persoonlijk zit ik er niet meeYlse schreef: Misschien moet je dan zelf wat harder vechten om het ook gedaan te krijgen.
Wat probeer je nu eigenlijk te bewijzen Irene? Ik was blij dat ik dit geregeld heb kunnen krijgen, dus het leek mij aardig om dat te delen zodat ook anderen hun voordeel er mee kunnen doen. Volgens mij heb ik jouw gevraagd waarom je zo jaloers / afgunstig reageert en je komt daar op terug met korte reacties van amper een zin lang. En dan vind jij het raar dat ik ook even uit mijn slof schiet?Irene schreef:je aanval op mij was overigens niet erg aardig Ylse. De waarschuwing van Eva was wellicht beter aan jou geadresseerd geweest. Ik gun je natuurlijk van harte de FFS, alleen kun je constateren dat het in 'transwereld' niet altijd helder en eenduidig geregeld is zodra 't gaat over vergoeding srs in 't buitenland, ffs, haartransplantatie, etc. Dat leidt gemakkelijk tot ongelijke behandeling en willekeur. Dat je komt mededelen dat je het min of meer in je schoot geworpen krijgt is fijn voor jou, maar daar houdt dan ook wel bij op. Om vervolgens nog te roepen dat 'anderen zelf wat harder moeten vechten om het ook gedaan te krijgen' is in deze minder gepast. Bovendien speelt bij mijzelf geen FFS, dus persoonlijk zit ik er niet meeYlse schreef: Misschien moet je dan zelf wat harder vechten om het ook gedaan te krijgen.