Na het scheren
-
Elise
Re: Na het scheren
Mijn huid is na het scheren heel erg snel geirriteerd. Dan heb ik meteen van die rooie vlekken in mijn hals na het scheren, echt vreselijk. Tot noch toe heb ik nog niks gevonden wat daar tegen helpt, en wat mijn huid kan verdragen. Dus ik lees even rustig mee 
-
Anne V
Ook hier de Nivea lijn. De gel voor het scheren (nat elektrisch). Vergeet daarna vaak de after-shave. Gel met elektrisch scheren geeft mij weinig irritatie.
After shave is nu de sensitive. Ik wissel denk ik wel eens omdat als ik in de winkel sta weer vergeten ben welke ik had; komt ook omdat Nivea de verpakking wijzigt. Heb een tijd de crème gebruikt (vrij geur loos en prettig) maar die was dan weer uit het programma
Inmiddels gestart met definitive verwijdering
After shave is nu de sensitive. Ik wissel denk ik wel eens omdat als ik in de winkel sta weer vergeten ben welke ik had; komt ook omdat Nivea de verpakking wijzigt. Heb een tijd de crème gebruikt (vrij geur loos en prettig) maar die was dan weer uit het programma
Inmiddels gestart met definitive verwijdering
-
Beardelady
Ik gebruik de conditioner van de Etos. Beste scheergel ooit.en vergeet niet om het even in te laten trekken.Mirthe_s schreef:Dank voor het meedenkenik ga eens conditioner proberen. Maakt het nog uit welke?
-
janine2363
Mijn ideale combinatie
- Warm bad (beetje schrubben voor oude huid)
- Scheren met neutraal scheer schuim (gillete sensitive)
- Voor de gevoeligste zones gel voor ultra-sensitive
- Na het scheren Yves rocher apres rasage (schuim wat ook haar groei afremt)
De combinatie van schuim voor en na zorgt (bij mij) dat ik geen/weinig irritatie heb
(en dat je huid warm is als je scheert natuurlijk)
- Warm bad (beetje schrubben voor oude huid)
- Scheren met neutraal scheer schuim (gillete sensitive)
- Voor de gevoeligste zones gel voor ultra-sensitive
- Na het scheren Yves rocher apres rasage (schuim wat ook haar groei afremt)
De combinatie van schuim voor en na zorgt (bij mij) dat ik geen/weinig irritatie heb
(en dat je huid warm is als je scheert natuurlijk)
-
Elisa
Zelf scheer ik tweemaal daags: elektrisch en met Fusion van Gillette met een tussentijd van een half uur. Na de eerste beurt gebruik ik een magistrale bereiding door de huisarts voorgeschreven op basis van chloramfenicol tegen acne en na de tweede beurt gebruik ik Cicaplast Baume B5 van La Roche-Posay. Dit laatste regenereert de huid en ik ben daar 100% tevreden over.http://t-nederland.nl/posting.php?mode=reply&f=8&t=3986#
-
Anon20190122
Klinkt als dure crème wat meer belooft dan wat het in werkelijkheid doet!