Zelfvertrouwen

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
3B67-A22C

Re: Zelfvertrouwen

Bericht door 3B67-A22C »

@Nate_0,

Oh dat vind ik leuk, die jaren zestig associatie. Ben gek op vintage kleding uit precies die tijd :) Poseerde trouwens niet voor die foto, ze schoot deze stiekem van me op een onbewaakt momentje.

@Elise

Ja, die houd ik wel te vriend, is echt een schat. Ze is mede vrijwilligster in trans café en maakte van wel meer dames bij ons een mooi portret. Zelf hangt ze trouwens in het Amsterdams museum, waar een prachtige fotoserie van haar gemaakt werd door Zen van Bommel, ten behoeve van de Transmissie expositie. Baas boven baas zeg maar. Sowieso een aanrader om te gaan bekijken als je in Amsterdam bent.

@Hakuna

Ja het hangt echt van je zelfbeeld af hoe er naar je gekeken wordt, dat merkte ik dus ook. Die HRT maakt het dus echt makkelijker hè, om je buiten vrouwelijk te gaan presenteren, gewoon door hoe je je voelt en hoe je in je lichaam zit.
Nate_0

Re: Zelfvertrouwen

Bericht door Nate_0 »

Ik denk dat juist het onbewaakte er aan extra flair mee geeft aan de foto/jou? Ik weet niet wat het is, het hele aura, maar ik vind het echt heel mooi! (En dat maakt je vriendin natuurlijk ook een ontzettend goede fotografe, de foto schieten op het juiste moment... *thumbs up*)

En oeh, wat fijn!!! Prachtige tijd, de sixties (met z'n mindere kanten, natuurlijk, ik verheerlijk het omdat ik niet met de negatieve kanten hoef te dealen). Ik houd zelf ook heel erg van de stijl die ze destijds hadden en droegen... Toen ik een jaar of 15 was wilde ik daadwerkelijk John Lennon worden (en ben ik dus ook maar gitaar gaan spelen). Nu is dat niet helemaal gelukt... maar goed. De "aesthetic" van films als Nowhere Boy en An Education blijven fijn om te kijken :)
meerdere zakken met zaagsel