Een binder is nooit ideaal. 100% "plat" zoals je wilt gaat 'm niet worden, want er zit toch vet wat je normaal niet zou hebben en dat moet ergens heen. Het is dus sowieso een kwestie van je ook een beetje slim kleden... Ik weet niet hoe goed je Engels is maar op YouTube en elders op het internet is heel veel informatie te vinden over je een beetje slim kleden zodat je er meer mannelijk uit ziet. Je kunt evt ook nog een sportbh er onder/overheen aan trekken, en kijken of dat een beter resultaat geeft.
Wat bedoel je trouwens met één bobbel? Dat alles een beetje samenvloeit tot een geheel? Want dat is iets wat alle binders doen, in meerdere of mindere mate... Het kan dus zijn dat het dat is, of dat je binder idd niet de juiste maat is, of dat een ander model binder bij jou beter zou werken.
Dit is een voorbeeld van hoe een binder werkt bij grote borsten:
http://67.media.tumblr.com/91ea32291cc3 ... 1_1280.jpg
(Dat ben ik overigens niet, het is een voorbeeld dat ik van internet heb geplukt)
EDIT: Ik wil daar nog graag even aan toevoegen dat hoewel binding heel effectief kan zijn tegen genderdysforie, het wel invloed kan hebben op hoe je top surgery er uiteindelijk uit gaat zien. De huid wordt van strak binden namelijk minder elastisch, waardoor de resultaten minder goed uit kunnen pakken.