Binder

Make-up, kleding, en zo voort
Luke2000

Binder

Bericht door Luke2000 »

Hey allemaal,

Gister heb ik mijn eerste binder binnen gekregen. Deze was van een vriend die hem niet meer nodig had en dus aan mij gaf, omdat ik er zelf geen kan kopen want ik ben nog niet out. Was ik er echt super blij mee, maar toen ik hem aandeed zag het er super raar uit. Ik heb best grote borsten dus denk dat het niet genoeg plette ofzo. Hoewel het op bepaalde plekken ( aan de zijkant van me borst) wel goed binde, ontstond er één bobbel. Herkennen jullie dit? Heb ik de goede maat of niet? Denk nu dus dat ik nooit een binder kan dragen wat het plat maakt :(

Thanks voor je reactie alvast,

Luke
Nate_0

Re: Binder

Bericht door Nate_0 »

Een binder is nooit ideaal. 100% "plat" zoals je wilt gaat 'm niet worden, want er zit toch vet wat je normaal niet zou hebben en dat moet ergens heen. Het is dus sowieso een kwestie van je ook een beetje slim kleden... Ik weet niet hoe goed je Engels is maar op YouTube en elders op het internet is heel veel informatie te vinden over je een beetje slim kleden zodat je er meer mannelijk uit ziet. Je kunt evt ook nog een sportbh er onder/overheen aan trekken, en kijken of dat een beter resultaat geeft.

Wat bedoel je trouwens met één bobbel? Dat alles een beetje samenvloeit tot een geheel? Want dat is iets wat alle binders doen, in meerdere of mindere mate... Het kan dus zijn dat het dat is, of dat je binder idd niet de juiste maat is, of dat een ander model binder bij jou beter zou werken.

Dit is een voorbeeld van hoe een binder werkt bij grote borsten: http://67.media.tumblr.com/91ea32291cc3 ... 1_1280.jpg

(Dat ben ik overigens niet, het is een voorbeeld dat ik van internet heb geplukt)

EDIT: Ik wil daar nog graag even aan toevoegen dat hoewel binding heel effectief kan zijn tegen genderdysforie, het wel invloed kan hebben op hoe je top surgery er uiteindelijk uit gaat zien. De huid wordt van strak binden namelijk minder elastisch, waardoor de resultaten minder goed uit kunnen pakken.
meerdere zakken met zaagsel
Jer158

Re: Binder

Bericht door Jer158 »

Wat Nate zegt, helemaal plat gaat het niet worden, maar het kan wel een stuk platter. In vrijwel alle binders moet je wel "schuiven" om een mega uniboob te vermijden. Wat voor binder heb je? Je kunt proberen te googlen om te zien of andere mensen met een vergelijkbare grootte ook die maat hebben (of hier vragen). Verder kun je door wat schuiven de uniboob proberen te vermijden.

Als je de binder aan hebt, kun je met je ene hand de binder "openhouden" terwijl je met je andere hand in de binder je borsten verschuift. Doorgaans wil je de borsten zoveel mogelijk naar de buitenkant duwen, omdat de binder juist de neiging heeft om ze naar binnen te duwen. Als de binder een goede maat heeft, verschuiven je borsten nauwelijks meer als je ze in positie hebt gebracht. Ik duw ze ook altijd wat omhoog, maar je kunt ze ook juist naar beneden duwen. Het is maar net hoe je bouw is.

Een andere tip is om met je binder aan op bed te gaan liggen en de binder dan van je af te trekken zodat je borsten ruimte hebben om min of meer in hun natuurlijke positie te vallen. Als je de binder dan loslaat, zitten je borsten waarschijnlijk in een redelijk optimale positie qua platheid. Ik heb wel gemerkt dat dit bij de ene binder beter werkt dan bij de andere.
Hung her from the branches of a mango tree