Het harentrekken was al begonnen Charlotte, en tot nu toe geen centje pijn, hoe'st mogelijk.??Ik hoop niet dat ik de discussie nu een hele andere kant op trek,..
@Amy Zou zomaar kunnen, ik zou er iig niet van opkijken...
Het harentrekken was al begonnen Charlotte, en tot nu toe geen centje pijn, hoe'st mogelijk.??Ik hoop niet dat ik de discussie nu een hele andere kant op trek,..
Dat vind ik wel veel te ver gaan. Een voorkeur heb ik ook zoals ik hierboven al beschreef maar compleet verbieden van iets persoonlijks zoals dat nee absoluut niet. Volgende stap is straks zeker dat vrouwen niet meer zonder makeup rond mogen lopen? Dat ook maar bij wet regelen dan?janine2363 schreef:>> een beetje schaamhaar en een plukje borst is voor mij persoonlijk behaard genoeg
Teveel zou ik zeggen, mijn eerste reactie is om te zeggen dat "niet geschoren zijn" bij de
wet verboden zou moeten zijn, op straffe van noem-meer-eens-iets-ergs, maar,... ...
uhm, ik ben eens iemand tegengekomen met een ongelofelijk dik -en= zacht oerwoud
op zijn borst en, uhm, dat was onverwacht leuk. Maar ongeschoren benen, nee, daar
blijf ik bij, da's krimineel !