benen scheren?

Make-up, kleding, en zo voort
Lydia

Re: benen scheren?

Bericht door Lydia »

Nate_0 schreef:En er is niemand die het gaat zien, waarschijnlijk :')
Daar ga je wellicht gelijk in krijgen. Eerste keren dat ik met geschoren benen en korte broek op stap ging dacht ik dat iedereen het direct op zou vallen.

Heeft 2 maanden geduurd voordat ik in hartje zomer de vraag "heb jij je benen geschoren?" kreeg. En met "yup" als antwoord was het met "ah, oké" afgedaan.
Sapere Aude
82c65d4a

Bericht door 82c65d4a »

Nate_0 schreef:... (Mijn vader zelf scheert bijvoorbeeld zijn oksels en ik heb een ex die al zijn lichaamshaar schoor met uitzondering van zijn baard/hoofdhaar). ...
Dat kan overigens wonderen verrichten met betrekking tot lichaamsgeuren. Maar dat terzijde.
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

Vandaag wezen kickboksen en indd niemand die er wat van zei of het zelfs opmerkte. Maar had dat eigenlijk wel verwacht want die pipo's hadden niet eens door toen er 25cm van m'n haar eraf is gegaan haha.

Morgen fitness met ietwat meer mensen, en ook geen scheenbeschermers (die je bij kickboksen draagt) die de voorkant verhullen.
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Hahaha :') Geweldig.

En morgen is er vast ook weer niemand die het gaat zien of iig niemand die er wat van gaat zeggen. Bij mij is bij het zwemmen bij mijn revalidatiecentrum ook nooit iets gezegd over mijn benen of oksels.
meerdere zakken met zaagsel
janine2363

Bericht door janine2363 »

>> Ik denk dat dat een grapje was...
Ik maak nooooit grapjes !

>> want er is niets erger dan een 5 cm lange schaamhaar tussen je tanden
Dan is het wel weer goed, daar kan je mee flossen, tussen 2- en 4 cm, da's,... yuck
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

janine2363 schreef: >> want er is niets erger dan een 5 cm lange schaamhaar tussen je tanden
Dan is het wel weer goed, daar kan je mee flossen, tussen 2- en 4 cm, da's,... yuck
whahahaha *proest*

grapjes ff terzijde, was vandaag bij de fitness idd niemand die er wat over zei, volgens mij zagen ze het niet eens (ok het zijn voor de rest ook allemaal mannen, die 'zien dat niet' cq 'ergeren zich eraan').

vrijdag in de algemene sportschool kickboksen met zo'n 25 andere mensen... m/v.. voel me ik me dan wel weer erg klein. denk niet dat ik durf om daar gewoon zo heen te gaan, denk dat ik het toch wel ga scheren. Ook omdat je dan ook lichaamscontact hebt met anderen met bepaalde oefeningen, ben bang dat ze me dan afstotelijk vinden.. denk dat ik dan toch maar ff wacht met (heldhaftig) ongeschoren benen totdat ik hopelijk wat verder in het proces zit
Lydia

Bericht door Lydia »

Volgens mij hoef je dat niet te doen.

Wat mij vroeger wel eens opviel was dat bij gemixte trainingen vrouwen toch zachter werden behandeld hij oefeningen. Hoe sterker meisjes-achtig hoe zachter het ging. En andersom dus ook, hoe steviger (qua bouw) en minder stereotype hoe gelijker het ging op de mat.

Volgens mij wordt je als sterker waargenomen. Er gelden iets andere sociale regels op zo'n plek dan bij een universe-verkiezing.

Maar dat is mijn ervaring/mening.
Sapere Aude
Citizen Erased

Bericht door Citizen Erased »

Ik heb dat nog nooit gedaan (benen scheren) nu ik er zo over nadenk. Resulteerde pre-T in een pakketbezorger die van "hallo mevrouw" naar "hallo meneer" ging, na een blik op de benen te hebben geworpen :lol:
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Ender,

Persoonlijk ken ik veel mannen in mijn omgeving, die o.a. hun benen scheren. Vooral mijn vrienden die graag fietsen (in groep), die kennen allemaal geschoren benen. Tegenwoordig, doen zowel mannen als vrouwen dat. Ik persoonlijk kende er totaal geen last van, voor mijn testo gebruik en ook niet op heden.

Wel of niet je benen scheren, is eerder een persoonlijke vrije keuze "als man". En stilaan gewoon bij veel sporten, o.a. wielrennen, zwemmen, lopen, enz,.........

Grtz Nick.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
janine2363

Bericht door janine2363 »

En wat over de aaibaarheids factor ?
Een glad been is zóóóóó veel fijner om te aaien
Dates hebben ook inspraak ;-)