benen scheren?

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20180311

Re: benen scheren?

Bericht door Anon20180311 »

Amy schreef:Die zwemmers en wielrenners scheren hun benen misschien zodat ze sneller gaan ivm minder weerstand? :P
Hoi Amy,

Of mss, omdat, nu ook de mannen stilaan even stilstaan, bij hun " persoonlijk gewenste uiterlijk" ( eindelijk en gelukkig maar) en immers niet iedere vrouw : " een oermens/holbewoner nog wil." En niet iedere " man trouwens ook nog langer de/een oerman wil zijn/spelen". Trouwens, veel beharing wijst al lang niet meer op : sterk/ alfa mannelijkheid/vruchtbaarheid, enz,....... integendeel. grote wagen, kleine piemel, veel haar en lawaai, zelden" grote vruchtbare daden". Of een vrouw met grote borsten, is niet meer vrouw dan,...... nada.
Idem in de mannen wereld.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

bij wielrennen is er ook nog een ander voordeel. Menigeen gaat toch wel eens onderuit en een glad been verbind makkelijker . lol
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Amy

Bericht door Amy »

Nick schreef:
Amy schreef:Die zwemmers en wielrenners scheren hun benen misschien zodat ze sneller gaan ivm minder weerstand? :P
Hoi Amy,

Of mss, omdat, nu ook de mannen stilaan even stilstaan, bij hun " persoonlijk gewenste uiterlijk" ( eindelijk en gelukkig maar) en immers niet iedere vrouw : " een oermens/holbewoner nog wil." En niet iedere " man trouwens ook nog langer de/een oerman wil zijn/spelen". Trouwens, veel beharing wijst al lang niet meer op : sterk/ alfa mannelijkheid/vruchtbaarheid, enz,....... integendeel. grote wagen, kleine piemel, veel haar en lawaai, zelden" grote vruchtbare daden". Of een vrouw met grote borsten, is niet meer vrouw dan,...... nada.
Idem in de mannen wereld.

Grtz Nick ;)
Ik bedoelde eigenlijk maar een dom grapje te maken, had niet verwacht dat er serieus voordelen waren.

Maar probeer je nou te zeggen dat een grote auto, kleine dinges, veel haar en lawaai voor alfa mannelijkheid of vruchtbaarheid staat? Ik hoop dat je daar ook een grap maakt dan.
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

@ Amy,

Ja en neen, bepaalde mannen willen nu eenmaal hun mannelijkheid bewijzen, extra in de verf zetten, hoe dan ook. Door stoer te doen, op te vallen, veel lawaai/dergelijke ( oerinstinct ). Ps. met een grote wagen, bedoel ik belangrijker dan hun vriendin/vrouw. Met veel lawaai, bedoel ik ook lawaai ( geen muziek/dergelijke). Met veel haar, bedoel ik, groeien en laten groeien.

En idd in de sport, kent het scheren der benen en dergelijke, serieus wat voordelen.

Daarmee, bedoelde ik dus ieder kent wel zijn/haar reden. Met andere woorden, een man met geschoren benen. Is niet minder man. Idem, een man met een kleine wagen, piemel, enz,...................

Het denken van, hij is gay om het scheren/dergelijke, is stilaan gelukkig verleden tijd aan het worden. Niemand doet iets zonder zijn/haar voordeel/gender te laten kennen . Met andere woorden, ik vulde je grapje aan, met.............."gekende domme grap" der veroordelen/beoordelen in de volksmond i.v.m. het mannelijk geslacht.

Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

he potverdorie, zie ik er eindelijk naar uit om gewoon de haargroei te laten staan "omdat dat kan en mag en zelfs hoort als man" wordt dit onder m'n voeten weggerukt met bovenstaande argumenten -_-
NB ik vind het zelf niet een teken voor mannelijkheid, maar meer gemakzucht..
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

....Is een groot onderdeel van "mannelijkheid" niet sowieso "gemakzucht" ????
meerdere zakken met zaagsel
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

Nate_0 schreef:....Is een groot onderdeel van "mannelijkheid" niet sowieso "gemakzucht" ????
Ehh.... daar heb ik nog niet over nagedacht. Dacht van niet? Of bij sommigen misschien? Komt straks vast weer een Al Bundy reference aan..
Citizen Erased

Bericht door Citizen Erased »

Nate_0 schreef:....Is een groot onderdeel van "mannelijkheid" niet sowieso "gemakzucht" ????
Gemakzucht of niet, als je een beetje doorzet met lichaamsbeharing bespaar je wel stookkosten :D
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Citizen Erased schreef:Gemakzucht of niet, als je een beetje doorzet met lichaamsbeharing bespaar je wel stookkosten :D
:lol:
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Kijk... Een quiz die bepaalt of je je benen moet scheren of niet :D

https://www.buzzfeed.com/beckybarnicoat ... -your-legs?
meerdere zakken met zaagsel