Echt een quiz van hoog niveau, ditNate_0 schreef:Kijk... Een quiz die bepaalt of je je benen moet scheren of niet![]()
https://www.buzzfeed.com/beckybarnicoat ... -your-legs?
benen scheren?
-
Ender
- Transgender
Re: benen scheren?
-
Nate_0
-
Bas Jo
Daar zat ik ook mee in de weer. Eesrt wou ik perse niet meer scheren. Maar toen ik op het punt stond naar een meertje te gaan om te zwemmen heb ik op het nippertje toch nog snel alles eraf gehaald. Omdat ik wist dat het een klein strandje was en ik wou samen met mijn zoontje in het zand spelen zonder aangestaard te worden. Dat zal wel weer anders zijn als ik langer aan de testo bin (nu één maand) maar nu komt eerst de herfst dus is het even geen probleem.
Trouwens, ik ken ook veel mannen die hun benen scheren, vaak 'sport fietsers', dus in de sportschool kan dat ook niet meer een issue zijn...
Trouwens, ik ken ook veel mannen die hun benen scheren, vaak 'sport fietsers', dus in de sportschool kan dat ook niet meer een issue zijn...
-
Anon20230219
- Voornaamwoorden: zij/haar
Tja het valt sommige mensen wel op als je in mijn geval armen en benen scheert.
Maar goed ik zeg dan van ja dat doe ik als ik van de fiets kletter in de zomer dan is het wat minder pijnlijk er verband om heen te doen..
Het is echt pijnlijk die stugge haren uit een schaafwond te moeten halen..
Maar tegenwoordig is het niet vreemd als mannen hun armen en benen scheren.
Maar goed ik zeg dan van ja dat doe ik als ik van de fiets kletter in de zomer dan is het wat minder pijnlijk er verband om heen te doen..
Het is echt pijnlijk die stugge haren uit een schaafwond te moeten halen..
Maar tegenwoordig is het niet vreemd als mannen hun armen en benen scheren.