maar let me know, misschien hebk net ff een goeie bui, en weggaan en iets anders opzoeken kan ook altijd
Fay
Herkenbaar hoor zit ook in did situatie en fase. Hoewel ik nu stappen ga ondernemen om ook buiten de deur eens als vrouw te gaan. Ook wel gedacht eens naar Eindhoven te gaan naar de maandelijkse T avond, maar drempel is hoog voor mij.Meow8 schreef:Ik zou best willen kennismaken met andere transgenders. Het enige wat me tegenhoud is dat ik er nog 110% bijloop en uitzie als man, terwijl dit innerlijk niet klopt natuurlijk. Ik ben daar nog te onzeker voor en vind het misschien vreemd voor andere transgenders die al wel stappen hebben hebben gezet.
Mijn therapeute GGZ heeft me aangeraden om naar een bijeenkomst in Nijmegen te gaan, maar dit is precies de reden waarom ik daar tegenop zie.
Bedoel je de café-avond in De Meermin?Meow8 schreef:Ik zou best willen kennismaken met andere transgenders. Het enige wat me tegenhoud is dat ik er nog 110% bijloop en uitzie als man, terwijl dit innerlijk niet klopt natuurlijk. Ik ben daar nog te onzeker voor en vind het misschien vreemd voor andere transgenders die al wel stappen hebben hebben gezet.
Mijn therapeute GGZ heeft me aangeraden om naar een bijeenkomst in Nijmegen te gaan, maar dit is precies de reden waarom ik daar tegenop zie.