Dat meen je niet...... Ik was hier al zo bang voor...
En ja dat christelijk medeleven laat maar weer eens zien waar het op gebaseerd is. Wetten en regels. Persoonlijk gevoel zit er dus niet bij....
Maar is het enkel mogelijk aan het eind van het jaar mogelijk om over te stappen? En is er geen tussenoplossing? Ik ga anders een belletje wagen wat hun onder transitie verstaan.
Zodra ik enkel volgend jaar een verzekeraar kan nemen, dan betaal ik alles wel uit eigen zak, op wat voor kosten moet ik dan ongeveer rekenen? Ik had gelezen voor hormonen iets van 1800 en dan nog andere zaken, laten we zeggen 5000 ongeveer? Want ontharen wil ik ook mee beginnen

Dus rond de 5000 Voor dit jaar?
Ik stuur dan wel een mail naar Prolife dat ik het hier niet bij laat zitten. Christelijke waarden lik m'n vestje. Bijna elke dag zelfmoordgedachtes? Nuja, stelt niks voor. 3 dagen lang jezelf opsluiten omdat je denkt dat je knettergek word? Nuja, als dat het enigste is. Maar goed, boos worden heeft geen zin.
Echt te triest voor woorden, en ik denken dat hun wel wisten waar ze mee bezig waren.
Maar wat adviseren jullie? Ik wil dit jaar stappen ondernemen en ik ga niet driekwart jaar wachten en chagrijnig zijn met een vleugje boosheid. Dan word ik echt knettergek.