Heb morgen weer een afspraak bij de psycholoog(PIG)
Nu moest ik een levensverhaal schrijven en dit inleveren bij haar.
Hoefde niet persé morgen maar zou toch leuk zijn.
Hoewel het levensverhaal niet zo moeilijk te schrijven was voor mijn gevoel, ben ik toch in twijfel wat ze nu eigenlijk van me verwachten ermee.
Jaar voor jaar mijn leven beschrijven voelt heel onzinnig. Moet ik elke vakantie beschrijven die ik ooit had of elk schooljaar en de vrienden die ik leerde kennen ?
Zoals ik al eerder heb gezegd ik zit er niet met het idee dat ik hulp nodig heb maar omdat het nou eenmaal moet ,maar wil graag ze een verhaal geven. Zware emotionele gebeurtenissen die me achtervolgen in mijn leven heb ik niet, dus ja.
Ik kan ze veel gedachtes geven en hoe ik door de tijd heen naar mezelf en mensen om me heen ben gaan kijken, maar een levensverhaal schrijven klinkt een beetje vaag.
Heb nu 5 pagina's totaal en heb echt me best gedaan maar ben een beetje afgeschrikt door het feit dat ze aangaf dat het maximaal 30 pagina's mocht zijn
Geeft een beetje het idee alsof 5 heel weinig is ofzo en mensen normaal super veel inleveren en tegen gehouden moeten worden.
Ik snap dat dit is omdat ze geen roman willen ontvangen van iedere persoon waarmee ze spreken, maar vroeg me toch af hoe anderen dit hebben aangepakt, wat er veelal in stond en hoe groot het was.
groetjes,
Isabelle