Afval topic!

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Afval topic!

Bericht door Mr.X »

Als mijn dochter vanavond in bed ligt zal ik een poging tot hardlopen doen.
That's the spirit!

En ik heb ook altijd op gevoel gelopen. In Nederland begon ik met een rondje van 7km. Toen ik net begon, was dat nog niet te doen. Dus ik rende tot ik niet meer kon, en liep de rest naar huis. Maar elke keer dat ik dat rondje deed, moest ik verder rennen dan de vorige keer, ookal was het maar een paar meter. Naarmate ik vordererde maakte ik uitstapjes in dat rondje tot 10-16km, afhankelijk van hoe ik me voelde. Je hebt dan een minimum dat je loopt en kunt altijd verder. Dat werkte voor mij goed.

Zo'n programma klinkt ook wel leuk, trouwens. Dan heb je iets om je op te richten in plaats van gewoon constant te rennen. Je hebt ook HIIT versies daarvan (dus met sprinten en lopen).
Gebruikersavatar
Fran
Berichten: 356
Lid geworden op: 11 mei 2014, 17:13
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Re: Afval topic!

Bericht door Fran »

Half uur hardgelopen met af en toe even wandelen tussendoor.
- Vanaf 4 mei Androgel
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Afval topic!

Bericht door Ender »

Goed bezig Draakje!
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Afval topic!

Bericht door Mr.X »

Inderdaad goed bezig, Draakje! Ga zo door!
Hoe gaat het verder met iedereen z'n doelen? Ik lijkt mijn doel behaald te hebben. Maar ik ben nu in Nederland, en stond vanochtend op de weegschaal van mijn broer, die me een kilo minder gaf dan mijn thuis weegschaal...dus tjah, weet niet meer wat ik nu moet geloven, haha!
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Afval topic!

Bericht door Ender »

Bij mij was er vanochtend weer een pond af :) ben nu 9 kg afgevallen. Zometeen nog even een HIIT-je doen, morgen weer krachttraining, en zo gaan we door.

Te weinig wegen mag ook niet he, X :P
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Afval topic!

Bericht door Mr.X »

Mijn doel is behaald. Mijn bovenbeen was net dun genoeg voor de phallo operatie. Nu dus gewicht maintainen
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Afval topic!

Bericht door Anon20180311 »

Mr.X schreef:Mijn doel is behaald. Mijn bovenbeen was net dun genoeg voor de phallo operatie. Nu dus gewicht maintainen
Hoi Mr.X,

Proficiat, hoplijk hou je ons ook verder op de hoogte.

Grtz Nick :hug2:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Afval topic!

Bericht door Anon20180311 »

Sorry, even korte bijlage :

@ Mr.X ,

Hoplijk = hopelijk ( Sorry, tijd der aanpassen " berichtje" was voorbij :fpalm: ) en : ps. Wacht toch niet te lang met je keuze ( Been fallo), dat zal je alleen maar, veel onnodige, stress der het behouden, van je nodige gewicht met zich meebrengen.

Grtz Nick, nogmaals proficiat ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Afval topic!

Bericht door Mr.X »

Hey nick. Wie had het over wachten? Die keus was al genaakt. Had alleen nog goedkeuring nodig qua ver dikte :)
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Afval topic!

Bericht door Ender »

gefeliciteerd X!