Buro Jij
-
Re: Buro Jij
Ik denk dat niemand er hier ervaring mee heeft, omdat ze vrij nieuw zijn. De laatste tijd komen er meerdere van dit soort kleinere GGZ-instellingen op (wat natuurlijk supergoed nieuws is voor transgenders). Ze staan in ieder geval opgenomen op deze overzichtskaart: https://transvisie.nl/wp-content/upload ... 211215.pdf.
Volgens hun website verwijzen ze ook door voor een medische behandeling; misschien wel goed te checken naar wie dan precies. Dan weet je waar je aan toe bent als je eenmaal zover bent.
Volgens hun website verwijzen ze ook door voor een medische behandeling; misschien wel goed te checken naar wie dan precies. Dan weet je waar je aan toe bent als je eenmaal zover bent.
-
Ik sta bij VuMC op wachtlijst...volgend jaar ergens..misschien beter om dat af te wachten. Dank je wel.
-
Ik loop sinds december bij BuroJij, hele goede ervaringen mee!
28-6-21: Verwijzing VUmc.
8-12-21: Verwijzing Radboud UMC en BuroJIJ.
10-1-22: Intake BuroJIJ.
Jan 22: Cryopreservatie.
4-3-22: Start HRT via GenderGP.
7-3-22: Deskundigenverklaring via Genderclinic.
15-8-22: Overname HRT door Genderclinic.
8-12-21: Verwijzing Radboud UMC en BuroJIJ.
10-1-22: Intake BuroJIJ.
Jan 22: Cryopreservatie.
4-3-22: Start HRT via GenderGP.
7-3-22: Deskundigenverklaring via Genderclinic.
15-8-22: Overname HRT door Genderclinic.
-
Ik ben naar hun doorverwezen via wachttijd bemiddeling van unive, ik sta er nu ingeschreven sinds mei, ongeveer 4 maanden wachten voor een intakegesprek en daarna geen wachttijd meer voor de vervolg gesprekken.
-
- Voornaamwoorden: zij/haar
Mijn praktijkondersteuner heeft Buro Jij aangeraden aan mij voor een second opinion. Ik heb zelf een psychologe in België waar ik meestal bij loop maar ben gewaarschuwd voor eventueel moeilijk doen van de zorgverzekering. Nog geen afspraak gemaakt, omdat ik eerst met mijn eigen psycholoog wil praten.