Ik ben weer volledig aan het werk, alleen is er op het moment werk aan het spoor dus zit ik alsnog grotendeels thuis.
In dit artikel van dr. Kanhai uit 2016 (met mooie bloederige foto's) legt hij uit wat hij nou eigenlijk doet. Deze had ik al gevonden voordat ik naar hem ging voor mijn eerste consult, maar nou heb ik vergelijkingsmateriaal.
Hij maakt dus de kleine schaamlippen met materiaal van de eikel. Deze techniek zie je niet zo vaak, en verklaart ook waarom er zo weinig onthaard hoeft te worden van hem. Hij gebruikt immers niet materiaal wat anders behaard zou zijn voor onderdelen waar normaal gesproken geen haar op zit. Slim. Ook leuk natuurlijk dat hierdoor meer gevoelig materiaal gebruikt wordt.
Daarnaast maakt hij dus een g-spot van een deel van de eikel; die plaatst hij niet al te ver binnen de ingang van de vagina. Ik heb het plekje bij mezelf inderdaad met een spiegeltje gevonden.
Maar wat mij betreft het leukste deel van het artikel: de statistieken! Hij heeft bij de eerste 50 patiënten waarbij hij deze techniek heeft toegepast bijgehouden wanneer ze erogene gevoeligheid kregen in de clitoris en g-spot. Ik heb de data voor het gemak even geplot:

Op de X-as staat het aantal weken sinds de operatie, en op de Y-as de hoeveelheid gevallen die erogene gevoeligheid had in de clitoris (blauw) en g-spot (rood). Verder weet hij te melden dat uiteindelijk bij alle patiënten erogene gevoeligheid terug kwam.
In mijn geval zou ik zeggen dat ik een beetje gevoeligheid heb in mijn clit en niks in mijn g-spot, maar ik verwacht dat dit allemaal nog wel komt.
NSFW, expliciete foto's!
Benen wijd shot Het is allemaal best goed geheeld, maar ik ben nog steeds geen fan van de look. De clitoris steekt echt uit en wrijft tegen mijn onderbroek als ik beweeg (erg irritant). Ik vind ook vrij vervelend dat het allemaal zo open hangt en dat de onderkant meer een W-vorm is dan een V-vorm.
Binnenste deel Het plasgaatje is een beetje geblokkeerd door een floebeltje. Hopelijk trekt dat nog weg, want anders stopt het sproeien natuurlijk nooit vanzelf. Je kan de resten van mijn binnenste schaamlippen ook goed zien; als ik dit vergelijk met de geheelde foto in het artikel, zou ik zeggen dat er echt best een groot stuk is afgestorven.
Staand van voren Tja, hangende schaamlip natuurlijk. Heeft ook een beetje de neiging om uit mijn onderbroek te floppen.
Conclusie: ben heel blij dat ik geen pik meer heb, maar het kan beter