In de media deel zoveel

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Veronica

Re: In de media deel zoveel

Bericht door Veronica »

Tenzij hij zijn teelballen kwijt was, dan zou het terugdraai effect iets minder zijn.

Maar goed, op die middelste foto lijkt hij gewoon op een man met een pruik, dus geen wonder dat hij na stoppen met hormonen weer hetzelfde uitziet, hij is ook op leeftijd...

Maar door mensen als hij staan wij voor schut, hij is niet het eerste geval helaas.

Ik had ooit met iemand gesprek daarover, nog voordat mijn omgeving van mij wist, toen bleek dat sommige mensen het beeld hebben dat trans mensen gewoon dit uit verveling doen, wow zo'n harteloze, achterbakse en stomme antwoord had ik nog nooit van iemand verwacht, natuurlijk ik vind het grappig dat ik mezelf een vrouw voel en ga dus voor de lol mijn geslacht aanpassen. :evil:
Afbeelding
Raisa

Bericht door Raisa »

Veronica schreef:Maar goed, op die middelste foto lijkt hij gewoon op een man met een pruik
Auw, die was pijnlijk. Bij de meeste mensen die na de puberteit met hormonen beginnen beginnen varandert er in het gezicht zo goed als niets. Dat kun je eigenlijk alleen veranderen met een FFS.
Veronica schreef:Maar door mensen als hij staan wij voor schut, hij is niet het eerste geval helaas.
Ik had ooit met iemand gesprek daarover, nog voordat mijn omgeving van mij wist, toen bleek dat sommige mensen het beeld hebben dat trans mensen gewoon dit uit verveling doen, wow zo'n harteloze, achterbakse en stomme antwoord had ik nog nooit van iemand verwacht, natuurlijk ik vind het grappig dat ik mezelf een vrouw voel en ga dus voor de lol mijn geslacht aanpassen. :evil:
Op zich heb ik niets tegen detransitie en vind het jammer dat het vaak als een taboe wordt behandeld door veel transgenders. Het is alleen zo jammer dat deze man er zo raar om doet en de schuld bij anderen probeert te leggen.
Fay

Bericht door Fay »

Question, mocht je stoppen met hrt, dan komen je mannelijke grzichtd contouren dus terug, ook je boobies verdwijnen?

Kan me niet voorstellen dat het weefsel wat is gegroeid weer verdwijnt

Fay
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Kan me niet voorstellen dat het weefsel wat is gegroeid weer verdwijnt
Is een vraagje waar misschien de transmannen onder ons die aan de hrt begonnen zijn een antwoord op kunnen geven, Fay.
Wat gebeurt er met mijn borsten onder invloed van testosteron?

Of werkt het zo niet... :?

liefs Daniéla
Fay

Bericht door Fay »

Je bedoelt dat hoe het andersom bij hen zou werken, door testo afname borstomvang/groei, het dan bij ons ook zou werken in reverse?

Kweet iig wel dat ik nog meer fucked up ben doordat ik nu 5 dagen geen androcur heb gehad want jos was 'vergeten' het recept door te sturen, en dat merk je, komt er nog eens bovenop

enfin, ik vraag dat omdat momenteel het proces stopzetten/op pauze zetten , voor mij een optie is die ik elke dag overweeg maar niet over kan beslissen in deze staat van zijn, komplete leegte

Fay
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Door de vraag te stellen had ik al een beetje verwacht dat je de optie (tijdelijk) stoppen met de hrt voor ogen had.
De gevolgen van dat je nu even zonder Androcur zit (mag geen verrassing meer zijn) helpt ook niet echt om van deze
gedachte verlost te worden. neem dit mee in je overweging, Fay.

Maar inderdaad, ik bedoelde hoe werkt dat in reverse vertaald naar ons.

Liefs Daniéla
Fay

Bericht door Fay »

Ja, i know, het heeft meteen effect op mijn doen en denken merk ik,en dat betekend, mannenmodus komt weer omhoog, gaat vanzelf, hoofd, onrust

Stopzetten is volgens mij helemaal niet mogelijk zonder weer te crashen, want dat zou betekenen, weer die hormonale rollercoaster in, en of ik daar nu op zit te wachten, mee kan dealen na alles wat er gebeurd is afgelopen maanden?

Denk dat ik dan vrij snel de stekker eruit trek, ik wil het ook niet stopzetten , maar het is zo allejezus veel momenteel, ik zoek maar naar ruimte en die krijg ik niet gevonden, het is overend blijven en uitzitten en ondertussen gaat alles gewoon door, doodvermoeiend

Enfin, recept natuurlijk niet gefaxt door jos, apotheek aan lijn gehad, mevrouw /meneer ,hoe heet u? fai? :x

vu wil voor derde keer afspraak verzetten en daar wordt je ook niet rustiger van,zij bellen , dus wachten,ik heb iemand nodig die al die randzaken voor mij regelt zodat ik me kan focussen op mezelf en op mijn gemak kan gaan bekijken, hoe gaan we in godsnaam verder, coach dus, regel het maar, en tegelijkertijd zal het hele traject me aan me reet roesten, zo voelt dat nu

proberen maar weer zonder alteveel brokken de dag door te komen

enfin, iemand nog antwoord op de vraag of boobies verdwijnen als je stopt met hrt?

Fay
Joyce

Bericht door Joyce »

Hoi Fay

Allereerst mooie foto je avatar !!

Je vraag wat betreft je boobies
Negen jaar geleden heb ik ca 3/4 jaar geëxperimenteerd met hormonen en heb daardoor borstjes gekregen in AA/A cup
uit financieel oogpunt ben ik daarmee gestopt.
Het resultaat is nu na negen jaar nog steeds hetzelfde, ze zijn geen millimeter minder geworden.
Wat ik me weer afvraag of het weer begint te groeien als ik straks weer hormonen krijg.

Groetjes Joyce
Fay

Bericht door Fay »

Ok, bedankt voor de duidelijkheid en je compliment

Fay
Veronica

Bericht door Veronica »

Raisa schreef:Het is alleen zo jammer dat deze man er zo raar om doet en de schuld bij anderen probeert te leggen.
Dat is dan weer mijn punt van kritiek op diegene, maar het is niet anders.

Niet mijn probleem trouwens, maar ik wou even een mening over diegene geven.
Afbeelding