Ja, i know, het heeft meteen effect op mijn doen en denken merk ik,en dat betekend, mannenmodus komt weer omhoog, gaat vanzelf, hoofd, onrust
Stopzetten is volgens mij helemaal niet mogelijk zonder weer te crashen, want dat zou betekenen, weer die hormonale rollercoaster in, en of ik daar nu op zit te wachten, mee kan dealen na alles wat er gebeurd is afgelopen maanden?
Denk dat ik dan vrij snel de stekker eruit trek, ik wil het ook niet stopzetten , maar het is zo allejezus veel momenteel, ik zoek maar naar ruimte en die krijg ik niet gevonden, het is overend blijven en uitzitten en ondertussen gaat alles gewoon door, doodvermoeiend
Enfin, recept natuurlijk niet gefaxt door jos, apotheek aan lijn gehad, mevrouw /meneer ,hoe heet u? fai?
vu wil voor derde keer afspraak verzetten en daar wordt je ook niet rustiger van,zij bellen , dus wachten,ik heb iemand nodig die al die randzaken voor mij regelt zodat ik me kan focussen op mezelf en op mijn gemak kan gaan bekijken, hoe gaan we in godsnaam verder, coach dus, regel het maar, en tegelijkertijd zal het hele traject me aan me reet roesten, zo voelt dat nu
proberen maar weer zonder alteveel brokken de dag door te komen
enfin, iemand nog antwoord op de vraag of boobies verdwijnen als je stopt met hrt?
Fay