De Start van Hormonen Sneller Doen

Naamswijziging, verzekeringen en zo voort
Anon20180501

Re: De Start van Hormonen Sneller Doen

Bericht door Anon20180501 »

Aandoenlijk zoals jij reageert, Naomi. :) een :hug2: van mij om je gerust te stellen.

Nee heb je dus blijf hoopvol gestemd. Succes!

Liefs Daniéla
Naomi0000

Bericht door Naomi0000 »

LauraB:
Ja, ga ik doen, aantekeningen bedoel ik. Moet maar even een briefje schrijven.
Ik ben nog nooit op een bijeenkomst geweest, althans niet in Nederland. Ik ben wel eens eerder in Amerika geweest bij een vriendin en die heeft me naar zo'n bijeenkomst meegesleept.
Was heel leuk! Maar ik had wel zweethandjes.
Dank je wel, trouwens, voor alles! Ik vind 't echt heel lief.

Daniéla:
Aw, dank je wel~ *dikke knuffel terug*
Ik ben echt hoopvol, maar m'n hart zit in m'n keel.

Oh, zijn er nog dingen die ik niet mag hebben voor die afspraak? Ik bedoel, als hij een bloedtest gaat afnemen meteen, dan mag ik misschien dingen niet of zo?
Of werkt dat niet op die manier? Want ik wilde net een kopje koffie doen. Gaan op een lege maag is geen probleem, ik heb toch geen honger.
Anon20180501

Gewoon doen als altijd, Naomi.

Ik zou alleen nog maar even wachten met - mocht je dat van plan zijn - de spanning van je afdrinken tot na de afspraak.

Nogmaals veel succes...

Liefs Daniéla
diederique

Bericht door diederique »

Naomi,
Meestal krijg je voor de bloedtest een lab-formulier met een heleboel kruisjes of krasjes in de goede vakjes. Op zo'n formulier staat vaak gewoon of je voor de bloedafname nuchter moet zijn. Dan is ook een kop koffie een bezwaar. Neem in elk geval geen alcohol of iets anders, lijkt me niet zo handig.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Naomi0000

Bericht door Naomi0000 »

Juist, nee, ik drink sowieso geen alcohol overdags. Tenminste, niks waarmee ik zou willen ontspannen, en ik ben ook niet echt een bierdrinker. Rosé biertje is wel lekker in de zomer, maar die heb ik toch niet in huis; wat ik wel heb is Likeur 43, maar da's meer een avondborreltje vind ik. Nou ja, ik eet voor de zekerheid gewoon nog even niks, en dan um.. zie ik wel! Ik laat het jullie zeker nog weten wat er spelen gaat. Kopje koffie gehad, daar laat ik 't ook maar bij. Misschien anders toch maar een theetje moeten nemen?
Nou ja, ik zie wel, ik hoop gewoon dat het allemaal goed verloopt en dat 't snel achter de rug is.
Ik zou al eerder reageren, maar ik zag dat m'n email adres een beetje verouderd was, dus ik dacht "laat ik die even aanpassen," maar toen werd m'n account even gedeactiveerd (wist ik veel, stond dat erbij?) dus vandaar dat het wat langer duurde.
Naomi0000

Bericht door Naomi0000 »

Oke, dus ik ben vanmiddag naar de dokter geweest, maar die vroeg me of ik een vervolgafspraak wilde maken. Hij heeft heel netjes naar mijn verhaal geluisterd en niet één keer geprobeerd om me van m'n verhaal af te halen, of van mijn verlangen - wel heeft hij aangegeven dat ik 'm een beetje overval met het hormonen verhaal. Niet omdat het zo acuut op z'n bord kwam, maar meer omdat hij eigenlijk nooit mensen als ikzelf te behandelen heeft gekregen; per saldo heeft hij gewoon eerlijk aangegeven dat hij zelf te weinig kaas heeft gegeten van de menselijke hormoon-huishouding om zomaar wat te gaan voorschrijven, dus hij gaat zich inlezen en contact hebben met andere mensen die er wat bekender mee zijn, en dan ga ik over twee weken weer terug. Als het goed is kan hij me dan meer vertellen.

Achteraf had ik dus best wel een broodje kunnen eten, haha.
Nou ja, volgende keer maar weer.
Ik ben in ieder geval een stuk minder bezorgd, omdat mijn arts me niet per direct heeft afgewezen en er zelfs moeite in gaat steken (na zo veel drama verhalen gehoord te hebben van artsen die er gewoon niks mee van doen willen hebben is dit voor mij echt een opluchting), dus woehoei! :D
LauraB

Bericht door LauraB »

Gefeliciteerd! Stap 1 en 2 heb je binnen! Er over praten en een luisterend oor.
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

hihihihi een heel herkenbaar verhaal

succes met het vervolg
x
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Naomi0000

Bericht door Naomi0000 »

Dank je wel! Jullie zijn een geweldige steun ^-^
:hbeat:
Anon20180501

Ik ben blij voor je Naomi, fijn dat je huisarts je niet meteen heeft doorverwezen naar een of andere zgn. deskundige maar zich eerst in wil lezen voor hij verdere stappen onderneemt.

Ik wil je hoop niet de kop indrukken maar houd er wel rekening wel mee dat oa huisartsen in de protocollen - áls ze die raadplegen - gewezen zullen worden op hun verantwoordelijkheid en dat ze geadviseerd wordt hun 'patiënt' door te verwijzen naar het VUmc of het UMCG.
Ik hoop voor je dat je huisarts meegaat in het idee dat de wachtlijsten bij de genderteams veel te lang zijn en dat transgenders daardoor onnodig lang lijden.
Klinkt natuurlijk heel raar maar ik hoop dus voor je dat je huisarts het onomstotelijk bewezen vind dat je ondraaglijk lijdt.

Liefs Daniéla