Oke, dus ik ben vanmiddag naar de dokter geweest, maar die vroeg me of ik een vervolgafspraak wilde maken. Hij heeft heel netjes naar mijn verhaal geluisterd en niet één keer geprobeerd om me van m'n verhaal af te halen, of van mijn verlangen - wel heeft hij aangegeven dat ik 'm een beetje overval met het hormonen verhaal. Niet omdat het zo acuut op z'n bord kwam, maar meer omdat hij eigenlijk nooit mensen als ikzelf te behandelen heeft gekregen; per saldo heeft hij gewoon eerlijk aangegeven dat hij zelf te weinig kaas heeft gegeten van de menselijke hormoon-huishouding om zomaar wat te gaan voorschrijven, dus hij gaat zich inlezen en contact hebben met andere mensen die er wat bekender mee zijn, en dan ga ik over twee weken weer terug. Als het goed is kan hij me dan meer vertellen.
Achteraf had ik dus best wel een broodje kunnen eten, haha.
Nou ja, volgende keer maar weer.
Ik ben in ieder geval een stuk minder bezorgd, omdat mijn arts me niet per direct heeft afgewezen en er zelfs moeite in gaat steken (na zo veel drama verhalen gehoord te hebben van artsen die er gewoon niks mee van doen willen hebben is dit voor mij echt een opluchting), dus woehoei!