Waarom schop ik tegen je benen dan ik mag toch zelf mijn eigen mening vormen net als jij dat doet.Ik beledig jouw toch niet.Dat jij je beledigt voelt of gekwetst dan doe je toch iets verkeerds.Venus schreef:Maar besef wel dat telkens als je die mening deelt, je wel degelijk mensen tegen hun schenen trapt. Ook die van mij dus.
Nee je kan mij niet op andere gedachten brengen want ik blijf bij mijn standpunt.Hoe word een derde geslacht genoemd dan,graag invullen........? want ik heb er geen naam voor en hoe moet ik mij dat voorstellen dan.
Deze discussie gaat toch over Transseparatisme en ik ben er een en dat probeer ik jullie duidelijk te maken waarom maar ik beledig jullie toch niet maar toch heb ik het idee dat ik jullie transgenders een klap in jullie gezicht geef omdat ik er anders over denk.We leven in Nederland en ik mag toch zeker mijn eigen mening vormen en ook geven en daar is deze discussie toch de juiste plek voor.
Weet je wat het is met dit forum,transgenders verwachten van iedereen een hele dosis tolerantie omdat zij transgenders zijn maar waar is dan de tolerantie naar transseksuelen.Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik door al die gender stromingen/uitingen door de bomen het bos niet meer zie en dan verwachten ze ook nog tolerantie en dat vind ik intolerantie ten top.
Dat heb ik niet gezegd,het boeit mij helemaal niets wat iemand in zijn/haar onderbroek heeft.Maar ook hier komen we weer op de intolerantie door transgenders die denken dat elke transseksueel elke transgenderist geen echte vrouw vind.Wil je graag deze boodschap horen dan verwijs ik je graag naar het issis forum waar je dood gegooid word met zulke termen.@ Irene en.. nu Aafke? Nu .. niks meer of ga je inderdaad de Transvrouwenclub oprichten? Waarom moet ik toch altijd ook zo nodig een hekel hebben aan mijn geslachtsdeel....