jonge transseksueel op tijd wakker geworden

Nieuwsberichten
diederique

Re: jonge transseksueel op tijd wakker geworden

Bericht door diederique »

Daniéla schreef:Ik kan me wel voorstellen dat een verminderd libido en genot een reden voor iemand kan zijn om geen srs te ondergaan, zo zijn er meerdere die om wat voor reden dan ook daarvan afzien. Maar ik zeg expres verminderd omdat dat het meeste voorkomt. Ook bij mij, mijn libido is weliswaar minder geworden maar nog altijd aanwezig en een (vochtig) orgasme is geen probleem als ik mezelf bevredig, net als bij de meeste biovrouwen het geval is. Ik heb zelfs een keer een echte natte droom gehad, 'dacht' ik 's nachts en merkte ik 's morgens. :)

Dus Tanja, dat de kans groot is vind ik overdreven maar de kans bestaat wel zeker. Verder is het aan jou alleen wat daarmee te doen.

x'jes en liefs
Daniéla
Ga er maar van uit dat vocht en orgasme gewoon, zelfs op oudere leeftijd, mogelijk blijven. Ik weet overigens niet of dit bij alle operatietechnieken en chirurgen het geval is. Belangrijk blijft, daarin wijk je in niets af van een biovrouw, dat de ontspanning en omstandigheden er wel voor moeten zijn. Als het pijn doet daar beneden, als je wordt afgeleid en gehinderd zal het een stuk moeilijker zijn. Vaginisme is ook onder geopereerde vrouwen een regelmatig probleem
Dan rest nog slechts een pseudo-orgasme of "hoofdpijn".
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Ik heb gelukkig geen last van Vaginisme Diederique, maar zoals bij de meeste vrouwen speelt mijn clitoris de grootste rol bij het tot stand komen van een orgasme.
Daarbij raak ik wel sneller en intenser opgewonden als ik tegelijkertijd gepenetreerd wordt. Met een vibrator dan weer sneller dan met een man of een vrouw die mij 'penetreert'.

x'jes en liefs
Daniéla
Anon20180501

Bij nader inzien misschien toch maar beter dit topic verplaatsen naar "seksualiteit'... :)
Fay

Bericht door Fay »

Verrassend dat het uitgangspunt sex de beslissing heeft doen ontstaan ,dan stop ik ermee, er lijken mij zoveel tussenvarianten mogelijk, en tussen doorgaan en stoppen zit een enorm grijs te onderzoeken gebied

Naja, als het maar diep genoeg zit dan loopt het daar niet op stuk, of zat het niet diep genoeg en heeft deze persoon zich vergist, zou niet de eerste zijn , alles is mogelijk

Fay
tanja1977

Bericht door tanja1977 »

Daniéla schreef:een (vochtig) orgasme is geen probleem als ik mezelf bevredig, net als bij de meeste biovrouwen het geval is
Ja dat is prostaatvocht.
Anon20180501

klopt... ;)
tanja1977

Bericht door tanja1977 »

Het precieze aantal spijtoptanten is nooit achter te komen. Het VU GT kan makkelijk aankomen met 34 gevalen op 3500 post-ops. Wat als een post-op nou zelfmoord heeft gepleegd dan vanwege spijt. Die zouden officieel bij die 34 moeten horen. En wat te denken van spijtoptanten die wel spijt hebben, maar gewoon hun lippen stijf op elkaar houden. Ik geloof die cijfers van het VU niet. Ze kunnen daarmee goochelen wat ze willen.

Veel post-ops zijn uberhaupt niet eerlijk en open naar mensen die er nog middenin zitten en nog overwegen een srs te willen ondergaan.
Dat weet ik uit eigen ervaring. Vlak voor mijn SRS vroeg ik aan een vriendin die destijds al 8 jaar daarvoor haar srs had gehad of ze nog weleens last in dat gebied. Nee hoor zei ze. Toen had ik mijn SRS ondergaan en ben altijd prikken en steken blijven voelen in dat gebied elke dag. Toen confronteerde ik haar daarmee. Toen zei ze, ja maar dat heb ik ook. En toen was haar srs al 10 jaar geleden. En beide in verschillende ziekenhuizen en verschillende chirurgen. Toen dacht ik wel, waarom die stiekemigheid. Wees open en eerlijk daarover. Dat is mensen voorliegen. En dat is geen fantoompijn. Echt geprik en gesteek.
Ik vindt oneerlijk van post-ops die dat doen. Wees open en eerlijk naar mensen toe die een SRS overwegen.

En je mag automatisch rekenen op urologische problemen. Staat ook in de voorlichtingsfolder van het VU Genderteam.

Wees in godsnaam eerlijk als post-op tegen mensen op fora en irl die die SRS nog niet hebben gehad.

Verder wordt tweederde van je eikel ontleed, inclusief zenuwen e.d.
Dus je raakt heel veel gevoel kwijt daar. En na een orgasme staat de boel in de fik daar beneden
Fay

Bericht door Fay »

De clienten die zelfmoord plegen, daarvan heeft het vu waarschijnlijk weinig informatie, ik heb die vraag een keer gesteld, wat als iemand in een periode van weinig contact met jullie besluit er uit te stappen,om wat voor reden dan ook (dit naar aanleiding van mijn eigen suicidicale gedachten als gevolg van het eea) zijn jullie daar dan van op de hoogte?

Nee dat weten wij dan pas als ons dat wordt meegedeeld, wij gaan dat niet monitoren, in de gaten houden, etc

Fay
tanja1977

Bericht door tanja1977 »

Daniéla schreef:Ik heb gelukkig geen last van Vaginisme Diederique, maar zoals bij de meeste vrouwen speelt mijn clitoris de grootste rol bij het tot stand komen van een orgasme.
Daarbij raak ik wel sneller en intenser opgewonden als ik tegelijkertijd gepenetreerd wordt. Met een vibrator dan weer sneller dan met een man of een vrouw die mij 'penetreert'.

x'jes en liefs
Daniéla
Ik kan op 2 manieren tot een orgasme komen. Via de clitoris, maar ook alleen van gepenetreerd worden of met vibrator, zonder aan de clitoris te zitten.
tanja1977

Bericht door tanja1977 »

Fay schreef:
Nee dat weten wij dan pas als ons dat wordt meegedeeld, wij gaan dat niet monitoren, in de gaten houden, etc

Fay
Dank voor jouw antwoord Fay.

Daarmee geven ze dus zelf al aan dat ze het niet interessant vinden.